کد خبر : 1859457 | 25 آذر 1401 ساعت 09:35 | 35.5K بازدید | 2 دیدگاه

تفریح لیورپولی‌ها در دوبی: شترسواری در کویر (عکس)

بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویری از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.

تفریح لیورپولی‌ها در دوبی: شترسواری در کویر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از وقفه برگزاری جام جهانی 2022 قطر استفاده کرد تا اردوی هوای گرمی را در کشور امارات برگزار کند.
بازیکنان این تیم که تیم‌های ملی کشورشان موفق به صعود به جام جهانی نشده بود یا جایی در فهرست نهایی تیم‌شان نداشتند به امارات سفر کردند تا خودشان را برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر آماده کنند. 
این تیم همچنین در سوپر جام دوبی نیز به میدان رفت و با نتیجه 1-3 برابر المپیک لیون شکست خورد و حالا آماده است تا در دیداری برابر میلان به میدان برود. 
با این حال، به نظر می‌رسد که این اردو صرفا برای آماده‌سازی نباشد و آنها فرصتی نیز برای تفریح کردن دور از هوای سرد و بارانی انگلیس نیز پیدا کرده‌اند.

1780974

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که بازیکنان لیورپول به کویری در نزدیکی شهر دوبی رفته‌اند تا از تفریحات خاص آن استفاده کنند و حتی بعضی از آنها تصمیم گرفتند که با سوار شدن بر شتر تجربه جدیدی را نیز داشته باشند. 
محمد صلاح چندین کلیپ جالب در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که سوار شدن نبی کیتا و جیمز میلنر بر یک شتر در کویر دوبی را به تصویر کشیده بود و توجه بسیاری را جلب کرد، چرا که آنها در این تصویر بسیار شوکه و نگران به نظر می‌آیند. 

1780975

لیورپول به زودی باید بار دیگر به انگلیس برگردد و خودش را آماده بازی دشوار و حساس برابر منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه کند. 
 

دیدگاه‌ها