کد خبر : 1859550 | 25 آذر 1401 ساعت 19:49 | 43.2K بازدید | 23 دیدگاه

امیلیانو مارتینز:

مسی تا پنجاه سالگی بازی می‌کند

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، شایعات درباره اینکه لیونل مسی بعد از فینال جام جهانی قطر از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند را تکذیب کرد.

مسی تا پنجاه سالگی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی چندی پیش در یک مصاحبه اعلام کرد جام جهانی قطر آخرین دوره حضور او در این تورنمنت خواهد بود. به این ترتیب شکی باقی نماند که اسطوره آرژانتینی قصدی برای حضور در جام جهانی 2026 ندارد.

اما در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه بعد از فینال جام جهانی قطر، که روز یکشنبه بین آرژانتین و فرانسه برگزار خواهد شد، نتیجه هر چه باشد و چه او و آلبی‌سلسته به قهرمانی برسند و چه شکست خورده و جام را از دست بدهند، مسی از تیم ملی کشورش خداحافظی خواهد کرد و دیگر او را با پیراهن راه‌راه آرژانتین نخواهیم دید.

امیلیانو مارتینز، سنگربان آرژانتین، که این روزها رابطه نزدیکی بین او و مسی برقرار شده است در یک مصاحبه این شایعات را تکذیب کرد و گفت مسی قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد. مارتینز همچنین گفت مسی به راحتی می‌تواند تا پنجاه سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

1781183

مارتینز در مصاحبه‌اش گفت:" من معتقدم مسی می‌تواند تا پنجاه سالگی فوتبال بازی کند. او خیلی خوب است و بدنی کاملا سرحال و چابک دارد.

مسی طوری بازی می‌کند که آدم احساس می‌کند درخشش در زمین فوتبال چه ساده است. این کاری است که از هر کسی برنمی‌آید. مسی توپ را جلوی دروازه شما می‌کارد و همانطور که در صورت‌تان زل زده توپ را به گوشه بالای دروازه می‌فرستد. با پای چپ، با پای راست. توپهای مسی هیچوقت به خارج نمی‌رود و نهایتش این است که به تیر عمودی یا افقی دروازه برخورد کند. مسی جثه کوچکی دارد ولی واقعا قوی است".

دیدگاه‌ها