کد خبر : 1859555 | 25 آذر 1401 ساعت 20:18 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

زاغی‌نژاد: یکی از حرف‌هایشان راست نیست؛

واکنش به چاقوکشی در اصفهان: کذب محض است

سرمربی تیم فوتبال تاراز چادگان توضیحات جالب توجهی درباره بازی جنجالی روز گذشته در چادگان اصفهان ارائه کرده است.

واکنش به چاقوکشی در اصفهان: کذب محض است

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار هفته هفتم لیگ دسته سوم که روز گذشته میان تاراز چادگان و اتحاد طیبی در ورزشگاه تختی چادگان برگزار شد به جنجالی عجیب تبدیل شد و درنهایت این مسابقه نیمه تمام باقی ماند.
پس از این مسابقه میلاد میداوودی سرمربی شناخته شده اتحاد طیبی در مصاحبه‌ای ادعا کرده هجوم هواداران به زمین در نیمه دوم سبب درگیری شدید میان آنها و بازیکنانش شده که به چاقو خوردن یک نفر و مصدومیت و حال بد چند عضو دیگر تیمش منجر شده است.
این البته ادعاهایی است که ستاره سابق استقلال پس از این مسابقه جنجالی به زبان آورده؛ سوی دیگر ماجرا هم قاسم زاغی نژاد به عنوان سرمربی تیم تاراز چادگان حضور داشته که او ضمن تکذیب چاقو خوردن بازیکنان تیم حریف، آسیب‌دیدگی آنها را فریب می‌داند. او می‌گوید برخلاف بازیکنان تیمش که حتی یک نفر از آنها هم در درگیری حضور نداشته، تمام اعضای تیم فوتبال اتحاد طیبی در این جنجال حاضر شده‌اند و تنها مربی این تیم یعنی میلاد میداوودی بوده که سعی در پایان تنش داشته است.
زاغی‌نژاد می‌گوید این دیدار حساسیتی از نظر جدول نداشته و ادامه می‌دهد:« یک بازی مثل بقیه بازی ها بوده، ولی این تیم سابقه‌دار است و اگر بازی‌های این تیم را رصد کنید، متوجه خیلی موضوعات می‌شوید و این موضوع را به ما گفته بودند. موضوع دیگر اینکه تیم تاراز چادگان تا الان چه نکته‌ای داشته است؟.» 
سرمربی تیم فوتبال تاراز چادگان در ادامه اضافه می‌کند که به دلیل ضعیف بودن شرایط مالی تیم حریف حتی هزینه اقامت آنها را نیز مدیرعامل تیم تاراز برعهده گرفته است. او با اشاره به این موضوع شروع درگیری‌ها را اینطور توضیح می‌دهد :« حتی اسکان این تیم هم رایگان بود. شروع بازی هیچ مشکلی از نظر داوری نبود ولی فردی که آقای میداوودی می‌گفتند برادر مدیرعامل باشگاه است پشت یکی از کمک داوران مسابقه بود و کمک داور پس از چند دقیقه گفت که ایشان پشت سر من صحبت می‌کند. بازی متوقف شد و آقای میداوودی ایشان را روی نیمکت برد ولی رفتارش طوری بود که او را بیرون کردند و به سکوها رفت.» 
این بازی که در دقیقه 5 به دلیل حواشی ذکر شده در بالا متوقف شده بود در دقیقه 35 با گل تیم میزبان همراه می‌شود و نیمه دوم با همین نتیجه تمام می‌شود. با شروع نیمه دوم اما دوباره درگیری‌ها اینبار از پشت دروازه آغاز می‌شود.

1781192

سرمربی تیم فوتبال تاراز چادگان همان فردی که در نیمه اول سبب توقف بازی شده بود را عامل اصلی معرفی می‌کند و می‌گوید:« این آقا در نیمه دوم به پشت دروازه ما رفت. ایشان مسبوق به سابقه هم است و حتی صدای آقای میداوودی را داریم که می‌گوید بار اولش نیست. بعد شروع کرد به فحاشی کردن به دروزاه‌بان ما. در ادامه یکی از تماشاگران ما رفت و به او گفت که چرا پشت دروازه‌بان ما حرف می‌زنی که در همین لحظه بازیکنان آنها که در حال گرم کردن بودند به آن تماشاگر حمله کردند. آن تماشاگر هم برادر یکی از بازیکنان بود و او هم برای حمایت از برادرش پشت فنس رفت. بعد هم اتفاقاتی رخ داد که من بعد از 51 سال فعالیت در فوتبال ندیده‌ام. این‌ها دیدند از پس ما برنمی‌آیند و گفتند بازی را به هم بزنیم. این نقشه برنامه ریزی بود. این‌ها را که می گویم عین واقعیت است.» 
زاغی‌نژاد در واکنش به این سوال که تماشاگران برای حمایت از تیم به زمین وارد شده‌اند، تاکید کرد:« ما اصلا تماشاگری نداریم. کدام تماشاگر؟ 10 نفر تماشاگر حداکثر حضور داشتند. من بی‌شرمانه‌ترین رفتارها را دیدم. رئیس هیئت فوتبال ما آقای حاجی عرب که مدیرعامل باشگاه ما هم هست به او حمله کردند. به کسی که اسکان رایگان هم به آنها داده بود. او تا امروز بیمارستان بود و به خاطر ضربه به سر اسکن مغزی داده است. امروز هم با او صحبت کردم حالش خیلی خوب نبود.» 
او سپس با قاطعیت چاقو خوردن بازیکنان حریف را رد کرد و ادامه داد:« این موضوع کذب محض است. اصلا یکی از حرف‌هایشان راست نیست. یکی از بازیکنان خودش را به بیهوشی زد و آقای میداوودی گفت می‌دانید چرا من بالای سرش نمی‌روم، چون این کارها را دوست دارد. صدایش را هم ضبط کرده‌ایم و داریم.  

یکی دیگر از ابهامات این مسابقه مصاحبه میلاد میداوودی درباره نقل قولی از دبیر هیئت فوتبال چادگان است که به تیم میهمان هشدار داده درگیری ایجاد می‌شود. زاغی‌نژاد این موضوع را اینطور توضیح داده است:« من هر چه می‌گویم راست می گویم. به جان عزیزانم راست می‌گویم. موقعی که آن پسر پشت کمک داور رفت، تماشاگران ما همان سمت بودند. وقتی این فرد را این طرف آوردند، دبیر هیئت فوتبال گفت نگذارید آن طرف برود، ممکن است درگیری بشود.»

این دیدار جنجالی هفته هفتم لیگ دسته سوم درنهایت پس از درگیری دوم که هیچ کدام از دو تیم خودشان را مقصر ایجاد و ادامه آن نمی‌دانند لغو شد و حالا قرار است کمیته انضباطی با گزارش‌هایی که احتمالا از ناظران بازی و همینطور مشاهدات افرادی که در ورزشگاه بوده‌اند، رای نهایی خود را درباره آن اعلام کند.

دیدگاه‌ها