کد خبر : 1859734 | 26 آذر 1401 ساعت 19:53 | 129.2K بازدید | 31 دیدگاه

گزارش و تصاویر اختصاصی از آخرین تمرین آرژانتین

نگرانی پانزده‌ دقیقه‌ای: پس مسی کجاست؟

غیبت مسی در دقایق ابتدایی تمرین آرژانتین نگرانی بزرگی بین رسانه‌های این کشور خصوصا پیش از فینال شکل داد.

نگرانی پانزده‌ دقیقه‌ای: پس مسی کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بحث مصدومیت کاپیتان آرژانتینی‌ها پیش از دیدار فینال شکل گرفته بود، حضور پرتعداد رسانه‌ها در محل آخرین تمرین این تیم جالب توجه بود. آنها به سرعت در حال مخابره اخبار مربوط به حضور نفرات این تیم در چمن بودند. این در حالی بود که ١۵ دقیقه پیش از شروع رسمی تمرین، اجازه استقرار خبرنگاران در محل‌های مشخص داده شده بود و آنها دوربین خود را به سمت در خروجی رختکن زوم کرده بودند.

با حضور نفرات ابتدایی و شروع تمرینات اما همچنان همه در انتظار حضور لیونل مسی بودند و پرسش اصلی این بود: «مسی کجاست؟»

مصدومیت ستاره آرژانتینی‌ها پیش از این تمرین، نگرانی را پیش از فینال افزایش داده بود. در نهایت اما ثانیه‌هایی پیش از ساعت ١٨ به وقت دوحه، کاپیتان دوان دوان به سمت چمن آمد. جایی که حتی برخی خبرنگاران و گزارشگران نیز نتوانستند خود را کنترل کرده و فارغ از شغل خود به تشویق او پرداختند تا پاسخ این سوال که مسی به بازی فرانسه خواهد رسید یا خیر نیز به این شکل داده شود.

1781675

مسی تمرینات ابتدایی خود را با آرژانتینی‌ها دنبال کرد و در طول تمام ١۵ دقیقه‌ای که خبرنگاران و عکاسان فرصت تهیه گزارش‌ و عکس از وی را داشتند، به سوژه شماره یک زمین شماره سه دانشگاه قطر که محل تمرینات این تیم است، تبدیل شد.

در نهایت نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه سه بخش ابتدایی تمرین که بیشتر جنبه گرم کردن و تفریحی داشت و با پاس‌کاری کوتاه بازیکنان نیز همراه می‌شد، پوشش دادند و بعد از پانزده دقیقه با درخواست مسئولان فیفا مبنی بر ترک محل تمرین مواجه شدند. با این حال تمامی آنها (اصحاب رسانه) به اشکال مختلف در تلاش بودند تا ثانیه پایانی که به تمرین دید دارند، تصاویر خود را ثبت کنند. جایی که مسی بعد از قهرمانی در کوپا آمریکا، اکنون در آخرین جام بزرگ دوران فوتبالی‌اش، به دنبال پایان دادن به حسرت دستیابی به جام قهرمانی جهان است.

1781676
1781677
1781678
1781679

گزارش: حمید ابراهیمی
عکس‌ها: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها