کد خبر : 1859754 | 26 آذر 1401 ساعت 22:22 | 38.7K بازدید | 18 دیدگاه

بلاژویچ: تو به عمرم اضافه کردی دالیچ!

میروسلاو بلاژویچ، مربی افسانه‌ای فوتبال کرواسی، در پیامی به زلاتکو دالیچ کسب مدال برنز جام جهانی 2022 قطر را به او و تیمش تبریک گفت.

بلاژویچ: تو به عمرم اضافه کردی دالیچ!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، وقتی امشب در ورزشگاه خلیفه در قطر با تیمش مقابل مراکش 2-1 پیروز شد و مدال برنز این تورنمنت را به دست آورد اولین جمله‌ای که به خبرنگاران گفت خطاب به چیرو بلاژویچ بود؛ کسی که اولین بار به عنوان سرمربی کرواسی موفق شده بود روی سکوی سومی جام جهانی بایستد.

دالیچ رو به خبرنگاران گفت:" این پیروزی را به مردی تقدیم می‌کنم که این مسیر را در سال 1998 آغاز کرد؛ چیرو بلاژویچ. رئیس، این مدال برای تو است. تو آغازگر این راهی. من ممکن است پنج مدال به دست بیاورم ولی او مربی مربی‌ها است".

سایت کروات ژوتارنژی لیست بعد از پیروزی کرواسی مقابل مراکش و کسب مدال برنز جام جهانی با بلاژویچ تماس گرفت تا نظر او را جویا شود.

1781757

بلاژویچ به این سایت گفت:" بله پسرم، صحبتهای دالیچ را شنیدم و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. دالیچ باعث شد به عمرم اضافه شود. به خاطر همه چیز از او متشکرم. به خاطر اینکه بار دیگر مردم کرواسی را شاد کرد از او ممنونم. او تیمش را با چنان شجاعتی هدایت کرد که ناپلئون ارتشش را رهبری می‌کرد. او یک بار دیگر ثابت کرد کرواسی یکی از ابرقدرت‌های فوتبال است. بهترینِ دنیا".

چیرو در ادامه صحبتهایش درحالیکه احساساتی شده بود گفت:" این بچه‌ها یک ملت را شاد کردند و باعث شدند امیدوارتر بشویم. دالیچ و پسرانش کاری کردند از خوشحالی روی ابرها راه برویم. هوادارانی که در استادیوم بودند هم به اندازه بچه‌ها در زمین عالی بودند. کرواسی امروز باید با تمام وجود به خودش افتخار کند. متشکرم پسرم".

دیدگاه‌ها