کد خبر : 1859848 | 27 آذر 1401 ساعت 13:53 | 18.4K بازدید | 9 دیدگاه

فلیک:

هرکس رمانتیک باشد دوست دارد آرژانتین قهرمان شود!

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، معتقد است که قهرمانی در جام جهانی 2022 باعث تکمیل افتخارات لیونل مسی خواهد شد.

هرکس رمانتیک باشد دوست دارد آرژانتین قهرمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین امروز برای برگزاری آخرین دیدار از مسابقات جام جهانی 2022 و مشخص شدن قهرمان این تورنمنت برابر تیم ملی فرانسه به میدان خواهد رفت. 
شاگردان دیده دشان به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند اما از سوی دیگر زمین نیز تمامی بازیکنان آرژانتین امشب برای تقدیم جام قهرمانی به لیونل مسی در آخرین حضور این بازیکن در تاریخ جام جهانی به میدان خواهند رفت. 
بحث درباره انتخاب یکی از این دو تیم از سوی هواداران و کارشناسان همچنان ادامه دارد و فلیک نیز در کنار کسانی قرار دارد که امیدوار است جام جهانی را روی دستان مسی ببیند. 

1781659

این مربی آلمانی که تیمش در دور گروهی این رقابت‌ها حذف شد درباره فینال جام جهانی به خبرنگاران گفت:« اگر شما رمانتیک باشید و احساس زیادی به فوتبال داشته باشید، دوست دارید آرژانتین قهرمان شود و لیونل مسی این جام را به دست آورد چون او درخشان‌ترین بازیکن 10 سال اخیر تاریخ فوتبال است و همچنان کیفیت بسیاری را در این سن در زمین ارائه می‌دهد.»
فلیک با تمجید از نمایش فرانسه اضافه کرد:« واقعیت این است که آنها هم شایستگی حضور در فینال را داشتند. هرچند مسی شایسته فتح جام در آخرین حضورش در جام جهانی است اما در نهایت من بی‌طرف هستم. البته که رابطه خاصی با بازیکنانی که هدایت‌شان کرده‌‌ام مانند کینگزلی کومان، بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز که متاسفانه مصدوم است دارم و دوست دارم قهرمانی‌شان را ببینم.»

دیدگاه‌ها