کد خبر : 1859903 | 27 آذر 1401 ساعت 18:32 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

ناصر الخلیفی:

تاکید می‌کنم لیونل مسی اینجا خوشحال است

ناصر الخلیفی، رئیس متمول پاری سن ژرمن، مدعی شد لیونل مسی از حضور در این باشگاه خوشحال است.

تاکید می‌کنم لیونل مسی اینجا خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، آینده لیونل مسی در رده باشگاهی هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست او فصل بعد در کدام تیم بازی خواهد کرد. قرارداد این ستاره آرژانتینی در پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن تمام می شود و اخباری در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسلونا شنیده شده است. همچنین انتقال به لیگ MLS و باشگاه اینتر میامی نیز دیگر شایعه همیشگی در مورد آینده مسی بوده و البته احتمال تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن نیز وجود دارد.

1725644

ناصر الخلیفی به RMC Sport گفت: "من هزاران بار تایید می کنم که لئو مسی از بازی کردن در ترکیب پاری سن ژرمن بسیار خوشحال بوده و از حضور در این باشگاه راضی است. من فکر می‌کنم لیونل مسی می‌خواهد در پاری سن ژرمن بماند، اما ما بعد از حضور این بازیکن جام جهانی در مورد تمدید قرارداد با یکدیگر صحبت خواهیم کرد."

تنها شش ماه از قرارداد فعلی او با پاری سن ژرمن باقی مانده و البته گزینه تمدید برای 12 ماه دیگر نیز در این قرارداد وجود دارد. البته فعلا تمام تمرکز این بازیکن روی درخشش در جام جهانی در دیدار مقابل تیم ملی فرانسه است و احتمالا لیونل مسی بعد از جام جهانی در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها