کد خبر : 1859924 | 27 آذر 1401 ساعت 19:47 | 2.1K بازدید | 3 دیدگاه

آرژانتین تیم نیمه‌های اول: آنها طوفانی آغاز می‌کنند

آرژانتین در فینال جام جهانی قطر دو بار دروازه قطر را باز کرد. آرژانتین در اکثر بازی‌های اخیر خود در نیمه اول گلزنی کرده و می‌توان آلبی‌سلسته را تیم نیمه اول دانست.

آرژانتین تیم نیمه‌های اول: آنها طوفانی آغاز می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم لویس امشب میزبان بزرگترین دیدار جام جهانی 2022 است؛ فینال جام بین آرژانتین و فرانسه. آرژانتینی‌ها در نیمه اول این مسابقه دو بار توسط مسی و دی‌ماریا دروازه فرانسه را باز کرده و این نیمه را با برتری 2-0 به سود خود پایان داده است.

اما گلزنی در نیمه اول مدتی است به خصلت آلبی‌سلسته تبدیل شده است. در نیمه‌نهایی همین جام جهانی در جدال با کرواسی، آلبی‌سلسته در نیمه اول دو بار توسط مسی و جولین آلوارز دروازه حریفش را باز کرد. این دیدار در نهایت با پیروزی 3-0 مسی و یارانش به پایان رسید.

در بازی پرتنش یک‌چهارم نهایی مقابل هلند هم آرژانتینی‌ها در نیمه اول توسط مولینا به گل رسیدند و نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان رساندند. هر چند در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربت پنالتی موفق شد به مرحله بعد راه پیدا کند.

1782283

بازی مرحله یک‌هشتم نهایی آرژانتین مقابل استرالیا هم شاهد گلزنی لئو مسی در نیمه اول بود. آنها نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان بردند و در نهایت موفق شدند 2-1 به پیروزی برسند.

دیدار اول آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر هم با گلزنی آنها در نیمه اول همراه بود. لیونل مسی این تورنمنت را با گلزنی در دقیقه 10 بازی آغاز کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. البته در نیمه دوم یکی از شگفتی‌های بزرگ این جام رقم خورد و عربستان با دو گلی که در این نیمه به ثمر رساند موفق شد آلبی‌سلسته را 2-1 شکست دهد.

رد درخشش آرژانتینی‌ها در نیمه اول مسابقات‌شان را می‌توان پیش از این جام جهانی هم دنبال کرد. در ماه ژوئن شاهد برگزاری دیداری موسوم به فینالیسیمو بین آرژانتین و ایتالیا بودیم که به عنوان قهرمان‌های اروپا و آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند. آلبی‌سلسته در این بازی در نیمه اول دو بار دروازه ایتالیا را باز کرد و با یک گل دیگر که در نیمه دوم به ثمر رسید موفق شد ایتالیایی‌ها را 3-0 شکست دهد.

1782284

پیشتر از آن هم در فینال کوپا آمه‌ریکا 2021 که در تیرماه بین آرژانتین و برزیل برگزار شد آنخل دی‌ماریا، زننده یکی از گلهای امشب آرژانتین، در ورزشگا ماراکانا مقابل هواداران برزیلی در نیمه اول دروازه این تیم را باز کرد. در نهایت این بازی با برتری 1-0 آلبی‌سلسته به پایان رسید.

حالا آرژانتین در لوسیل نیمه اول فینال جام جهانی 2022 را در نیمه اول با برتری 2-0 به پایان برده و تنها یک نیمه با به دست آوردن جام طلایی فاصله دارد.

دیدگاه‌ها