کد خبر : 1860028 | 28 آذر 1401 ساعت 08:14 | 27.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره‌های آرژانتین به خودشان مرخصی دادند

قهرمان جهان 21 ساعت بر فراز آسمان

اعضای تیم ملی آرژانتین با پروازی 21 ساعته خود را به جشنی خواهند رساند که مردم کشورشان تدارک دیده اند.

قهرمان جهان 21 ساعت بر فراز آسمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین بار دیگر در جام جهانی 2022 فریاد قهرمانی زد و جام را بالای سر برد. البی سلسته به رهبری مسی در قطر تاج گذاری کرد و بازیکنان این تیم بعد از رقم زدن این اتفاق تاریخی و علی رغم اینکه به زودی باید برای ادامه فصل به باشگاه های خود بپیوندند، تصمیم گرفتند جهت برپایی جشن راهی آرژانتین شوند.

میلیون ها آرژانتینی منتظر بازگشت قهرمانان خود هستند تا جشنی را که از لحظه به صدا در آمدن سوت پایان فینال شروع شده را با شدت بیشتری ادامه دهند. طبق اعلام فدراسیون فوتبال آرژانتین، تیم ملی فوتبال این کشور امروز (دوشنبه) با یک پرواز چارتر حوالی ساعت 19-21 وارد آرژانتین خواهند شد. 

اعضای تیم ملی آرژانتین سفری 21 ساعته را تجربه خواهند کرد. این پرواز در بین راه و در شهر رم برای سوخت‌گیری متوقف خواهد شد. 

بازیکنان تیم ملی آرژانتین که به هیچ عنوان نمی خواهند لحظه ای از جشن تاریخی برپا شده در کشورشان را از دست بدهند، بعد از چند روز حضور در خانه، راهی اروپا خواهند شد تا تیم های باشگاهی خود را همراهی کنند. آنها برای تاخیر چند روزه خود عذر موجهی دارند و به نظر نمی رسند که باشگاه‌های اروپایی چاره ای جز پذیرش آن داشته باشند.

دیدگاه‌ها