کد خبر : 1860041 | 28 آذر 1401 ساعت 09:03 | 127K بازدید | 8 دیدگاه

قاتل جان مسی هم به او تبریک گفت! (عکس)

ماریو گوتزه که هشت سال قبل جلوی رسیدن لیونل مسی به آرزویش را گرفت نیز لب به تحسین او گشوده است.

قاتل جان مسی هم به او تبریک گفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بالاخره در پنجمین دوره حضور در جام جهانی و در 35 سالگی به بزرگ ترین آرزوی خود رسیده و عنوان قهرمانی در این تورنمنت را از آن خود کرد. ستاره آلبی سلسته با سپری کردن یک تورنمنت رویایی و دراماتیک، زدن هفت گل و دو بار گلزنی در فینال و البته رهبری بی مانند در طول مسابقات، نمایشی تاریخی و فراموش نشدنی را در تاریخ جام جهانی به ثبت رساند.

اما هشت سال پیش نیز لیونل مسی فاصله ای تا رسیدن به این هدف نداشت و دست آخر تیم ملی آلمان و ماریو گوتزه جلوی این اتفاق را گرفتند. جالب اینجاست وقتی ستاره جوان ژرمن ها در حال ورود به میدان بود، یوواخیم لوو برای انگیزه دادن به ماریو گوتزه گفت که برو و در میدان ثابت کن از لیونل مسی بهتری.

این هافبک جوان نیز در دقایق پایانی اوقات اضافی و با ضربه ای تماشایی دروازه تیم ملی آرژانتین را باز کرده و تک گل برتری بخش تیم ملی آلمان را در فینال 2014 به ثمر رساند. حالا و بعد از هشت سال، ماریو گوتزه مدت هاست دیگر جایی در بین بازیکنان درجه یک جهان ندارد و لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن تاریخ را از سوی بسیاری از آن خود کرده است. تصویر منتشر شده در صفحه ماریو گوتزه، تلفیقی از ناکامی آن شب لیونل مسی در فینال برزیل و موفقیت بزرگ شب گذشته او در خاور میانه است.

1782766

دیدگاه‌ها