کد خبر : 1860055 | 28 آذر 1401 ساعت 10:15 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

در خروج برای ستاره مانشافت باز شد

اصرار روزنامه آلمانی به خداحافظی توماس مولر!

تیم ملی فوتبال آلمان به تغییراتی اساسی و جوانگرایی جدی برای بهبود شرایطش در رقابت‌های پیش‌رو نیاز دارد.

اصرار روزنامه آلمانی به خداحافظی توماس مولر!

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2022 قطر در حالی به پایان رسید که هواداران تیم ملی آلمان احتمالا تا چند سال آینده چیزهای زیادی از آن به خاطر نخواهند داشت و امیدوار هستند که هرچه زودتر فراموشش کنند.
حذف در دور گروهی، معضلات بازوبند کاپیتانی، کاهش قابل توجه تماشای مسابقات از سوی تماشاگران و مسائلی از این دست همگی مربوط به این دوره از مسابقات بودند.
هرچند اتفاقاتی خوبی مانند درخشش جمال موسیالا نیز در این بین وجود داشت، بازیکنی با استعداد باورنکردنی که همه امیدوار هستند از این که پاسپورت آلمانی را به جای انگلیسی انتخاب کرد پشیمان نشود.
جدای از بحث این ستاره بایرن، چه عامل دیگری وجود دارد که امیدها برای یورو 2024 را زنده نگه دارد؟ بازیکنان تراز اول در میانه زمین یا خط حمله یا خط دفاعی قرار نیست تا آن زمان از آسمان برای آلمان به زمین بیفتند.
هانسی فلیک باید برای تغییر شرایط ایجاد شده در قطر به صورت جدی تلاش کند. این موضوع بسیار مهم است که او از همین حالا در تدارک تعیین شرایط تیمش برای یورو باشد. آنها به عنوان میزبان سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند و حالا 18 ماه برای برگزاری دیدارهای دوستانه فرصت دارند.
این مربی آلمانی باید هرچه زودتر آزمایش‌هایش را انجام داد و ترکیب مدنظرش را برای این تورنمنت پیدا کند. هرچند نباید نقش بازیکنانی چون توماس مولر را در این میان نادیده گرفت.
مولر همیشه یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آلمان بوده است اما در عین حال وقت آن رسیده که راه را برای نسل بعدی باز کند.
آنها همچنین باید از تیم‌هایی چون مراکش، کرواسی، آرژانتین یا فرانسه از نظر عطش و اشتیاقی که در زمین دارند درس بگیرند. تنها در این صورت است که تیم ملی آلمان می‌‎تواند پس از سال‌ها بار دیگر به سطح اول فوتبال دنبال برگردد.
یورو 2024 باید همان تورنمنتی باشد که قرار است تا 20 سال آینده با خاطره‌ای خوش در ذهن هواداران آلمان بماند.
منبع: بیلد

دیدگاه‌ها