کد خبر : 1860149 | 28 آذر 1401 ساعت 17:22 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

نفت آبادان نمی‌خواهد قعرنشین باشد

ناجی برزیل ایران از ریو دوژانیرو آمد!

صنعت نفت آبادان سرانجام موفق شد با حضور سومین سرمربی روی نیمکت خود، دومین پیروزی در لیگ بیست و دوم را کسب کند.

ناجی برزیل ایران از ریو دوژانیرو آمد!

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان امروز در اولین دیدار خود پس از تعطیلات لیگ برتر، با هدایت ادسون تاوارس به مصاف نساجی رفت و موفق شد با گل‌های امید خالدی و میثم تهی‌دست حریف خود را شکست بدهد و سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.

این دومین برد آبادانی‌ها در لیگ بیست و دوم بود؛ آنها که لیگ برتر را با رضا پرکاس آغاز کردند، پس از یک تساوی و یک شکست، اولین پیروزی خود را در هفته سوم مقابل هوادار کسب کردند اما پس از آن، سه شکست متوالی منجر به اخراج پرکاس از هدایت صنعت نفت شد تا این سرمربی خیلی زود به پایان کار خود در این تیم برسد.

مسئولان صنعت نفت در ادامه هدایت این تیم را به فیروز کریمی سپردند اما این سرمربی هم موفق به کسب نتایج مطلوبی نشد و در مدت حضور خود در راس کادرفنی نفتی‌ها، سه شکست و دو تساوی ثبت کرد و با تعطیلی لیگ برتر، به ماموریت خود در این تیم پایان داد.

کسب تنها یک پیروزی با دو سرمربی، باعث شد تا مدیران صنعت نفت این‌بار به سراغ سرمربی خارجی بروند و پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام ادسون تاوارس برزیلی به صورت رسمی به عنوان سرمربی نفتی‌ها انتخاب شد.

در شرایطی که تاوارس کمتر از یک ماه قبل کار خود را در صنعت نفت استارت زده بود، امروز پس از تساوی مقابل نساجی در نیمه اول، این سرمربی برزیلی با تعویض‌های خود، ورق را به سود آبادانی‌ها برگرداند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود طلایی‌پوشان به پایان برسد.

با وجود اینکه صنعت نفت با کسب سه امتیاز این مسابقه، با ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته و حتی ممکن است پس از برگزاری دیدار نفت مسجدسلیمان و فولاد، به رتبه شانزدهم نیز سقوط کند اما این یک شروع امیدوارکننده برای صنعت نفت آبادان بود.

آبادانی‌ها البته هفته آینده یک دیدار سخت برابر استقلال خواهند داشت و باید دید این تیم با سومین سرمربی خود در لیگ برتر، در فرار از منطقه سقوط، موفق خواهد بود یا خیر؟

دیدگاه‌ها