کد خبر : 1860242 | 29 آذر 1401 ساعت 09:05 | 1.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش به انتقادات از میزبانی کشتی انتخابی پایتخت

سرپرست هیئت کشتی تهران مبنای کار این هیئت را عدم تمرکز مسابقات در تهران دانست و عنوان کرد که این مسابقات هیچ‌گونه اعتراضی بابت داوری و مسابقه نداشت.

واکنش به انتقادات از میزبانی کشتی انتخابی پایتخت

به گزارش "ورزش سه" محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص حواشی ایجاد شده در مسابقات استانی تهران که روزهای پایانی هفته گذشته در رودهن به انجام رسید، اظهار داشت: داوری‌ها که عالی بود، همه مربیان و شرکت‌کنندگان به این مسئله اذعان داشتند، چون معمولا برای این رقابت‎ها از یکی دو مربی بین‌المللی استفاده می‌شد و سایر نفرات را داوران ملی تشکیل می‌دادند اما این بار همه داورانی که در مسابقات انتخابی تهران استفاده کردیم، بین‌المللی بودند و موافق و مخالف بر این باورند که قضاوت‌های این دوره عالی بود.

وی در خصوص تنشی که بعد از مسابقه فینال وزن 92 کیلوگرم ایجاد شد، توضیح داد: دعوا و درگیری بین خودشان روی سکوها بود. کشتی شهبازی و میرباغبان که تمام شد، شهبازی که باخته بود، اصلا هیچ اعتراضی هم به داوری نداشت اما ظاهرا برادرش بطری به تشک پرتاب کرد و بعد از آن درگیری روی سکوها ایجاد شد. این درگیری هیچ ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و بعد از آن هم به بیرو از سالن کشیده شد. خیلی سریع آرامش بر سالن حکمفرما شد و توانستیم کشتی‌ها را ادامه دهیم.

امامی در پاسخ به این سوال که چرا میزبانی مسابقات به رودهن داده شد، خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه هنوز سالن هفت تیر تحویل ما نشده و هدف‌مان این است که مسابقات مختلف هم در شهر تهران و هم در شهرستان‌های تهران برگزار شود و صرفا یک جا متمرکز نباشد. بیشتر آنهایی که در مورد میزبانی رودهن با من صحبت کردند، می‌گفتند آنجا دور بوده، درحالیکه کسانی که از آن محدوده در مسابقات تهران شرکت می‌کنند هم مسیر برای‌شان دور است. یعنی مسابقه را هرجا که برگزار می‌کردیم، به هرحال به یک عده دور بود، ضمن اینکه ما میزبانی مسابقات بزرگسالان را به رودهن دادیم که رفت و آمد برای این رده سنی خیلی راحت‌تر است.

وی در مورد نداشتن امکانات ابتدایی و سرد بودن سالن که از سوی مربیان و کشتی‌گیران تهرانی در مورد میزبان مسابقات مطرح شده نیز گفت: به هرشکل ما برای برگزاری مسابقات در خود تهران هم محدودیت‌هایی داشتیم.

دیدگاه‌ها