کد خبر : 1860329 | 29 آذر 1401 ساعت 14:29 | 50.9K بازدید | 11 دیدگاه

به خاطر این ‌اتفاق متاسفم؛

اولین واکنش شوامنی به از دست دادن پنالتی در فینال

اورلین شوامنی به پنالتی از دست رفته اش در فینال جام جهانی واکنش نشان داد.

اولین واکنش شوامنی به از دست دادن پنالتی در فینال

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اورلین شوامنی در سال ۲۰۲۲ چه در باشگاه (موناکو و سپس رئال مادرید) و چه با فرانسه در زمین هیولا بود اما در ضربات پنالتی مشکلات بسیار زیادی داشت. او سال گذشته در جریان شکست موناکو مقابل نانت در کوپادو فرانس خاطره تلخی را در این زمینه تجربه کرده بود و در فینال جام جهانی این اتفاق به بدترین شکل ممکن برای او تکرار شد.

شوامنی به همراه کینگزلی کومان دو بازیکن تیم ملی فرانسه بودند که در فینال جام جهانی پنالتی های خود را خراب کردند و زمینه ساز ناکامی تیم ملی فرانسه شدند. هافبک باشگاه رئال مادرید پشت دومین پنالتی خروس ها ایستاد اما ضربه او که زاویه زیاد از حدی داشت به بیرون دروازه امیلیانو مارتینز رفت .

شوامنی به این پنالتی از دست رفته اینگونه واکنش نشان داد: "هضم تلخی و ناامیدی این اتفاق به زمان نیاز دارد. ما همه چیز را امتحان خواهیم کرد. من مسئولیت خودم را بر عهده گرفتم اما نشد و من اولین نفری هستم که متاسفم. من متقاعد شده ام که آینده تیم فرانسه روشن به نظر می‌رسد، به خصوص اگر بتوانیم روی شما(هواداران)حساب کنیم."

گفتنی است بعد از فینال جام جهانی اورلین‌ شوامنی مانند هم تیمی هایش در فرانسه یعنی کومان و موانی قربانی پیام های نژادپرستانه در شبکه های اجتماعی خود شد که او را مجبور کرد فضای در نظر گرفته شده برای نظرات در آخرین پست اینستاگرام خود را محدود کند.

دیدگاه‌ها