کد خبر : 1860452 | 30 آذر 1401 ساعت 11:04 | 32.6K بازدید | 6 دیدگاه

جام خلیج فارس شروع کار ما است؛

ادعای بزرگ عراق: از قطر هم بهتر خواهیم بود

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که ورزشگاه‌های بصره برای میزبانی از جام خلیج فارس آماده است.

ادعای بزرگ عراق: از قطر هم بهتر خواهیم بود

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که مسابقات جام خلیج فارس، از 6 ژانویه به میزبانی عراق آغاز می‌شود، فدراسیون فوتبال این کشور با اعلام آمادگی استادیوم‌ها عنوان کرد که مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، قابل مقایسه با مراسم افتتاحیه جام جهانی خواهد بود و حتی ممکن است از آن پیشی بگیرد.

فراس بحرالعلوم، یکی از اعضای فدراسیون عراق، گفت: شرایط در بصره بسیار مثبت است و استادیوم ها 99 درصد تکمیل شده اند. ورود به عراق برای همه ملیت‌های عرب، رایگان و بدون ویزا خواهد بود.

او افزود: ورزشگاه‌ها روز چهارشنبه به کمیته‌ برگزار جام خلیج‌ فارس تحویل داده شد و کار در ورزشگاه المینا نیز پیشرفت زیادی داشته است.

فراس همچنین اعلام کرد: 5 هتل مصوب برای اعضای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات تدارک دیده شده است و یک مرکز رسانه‌ای مشترک نیز وجود خواهد داشت. ما در تلاش هستیم تا مشکلاتی را که روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه با آن مواجه هستند، حل کنیم.

وی تاکید کرد: تاخیر در تصویب بودجه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس، بر پیشرفت کار تاثیر داشت اما اکنون شرایط تغییر کرده و به آخرین مراحل رسیده‌ایم.

فراس در پایان گفت: کار بزرگی در زمان بی‌سابقه‌ای انجام شد و مسابقات قهرمانی خلیج فارس آغازی برای برگزاری مسابقات دیگر در آینده است.

دیدگاه‌ها