کد خبر : 1860572 | 30 آذر 1401 ساعت 21:18 | 9K بازدید | 7 دیدگاه

با این مجموعه کاربلد، کار سختی در پیش نداریم

اشکش: نفت مسجدسلیمان گزینه سقوط نیست

مربی جدید نفت مسجدسلیمان می گوید که تمام مطالبات سه سال اخیر را به تیم سابقش یعنی استقلال ملاثانی بخشیده است.

اشکش: نفت مسجدسلیمان گزینه سقوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب نتایج ضعیف در دیدارهای گذشته از جمله پنج شکست در 6 دیدار قبلی و کسب تنها یک امتیاز، تغییرات کلی در باشگاه نفت مسجدسلیمان صورت گرفت و پس از مدیرعامل، نوبت به کادرفنی این تیم رسید تا دست خوش تحولات بزرگی شود.

رضا مهاجری که در پنج هفته ابتدایی و با کسب هشت امتیاز توانسته بود به تیمش در جدول رده بندی سر و سامان دهد، جای خود را به ابراهیم اشکش داد. سرمربی جوان استقلال ملاثانی که توانست رکورد فوق العاده 30 هفته شکست ناپذیری در لیگ دسته اول را از خود به جا بگذارد، جانشین مهاجری شد و از این پس قرار است روی نیمکت این تیم بنشیند.

اشکش در نخستین صحبت هایش پس از انتخاب به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: از یک طرف خوشحالم و از یک طرف نیز ناراحتم. از این بابت ناراحتم چرا که تیم خوب و مردمی استقلال ملاثانی را ترک کردم. من این تیم را عاشقانه دوست داشتم.

او ادامه داد: مطالبات سه سال اخیرم را به استقلال ملاثانی بخشیدم چرا که من هر چیزی که دارم از این تیم است. برای استقلال ملاثانی که تیم خودم است آرزوی موفقیت می کنم.

وی همچنین اظهار داشت: از یک بابت نیز خوشحالم چرا که به عنوان فرزند شهر مسجدسلیمان، این افتخار نصیبم شد تا این ماموریت سخت را انجام دهم. با توجه به پتانسیلی که در تیم وجود دارد و بازیکنان خوب و لایقی که در اختیار داریم، به همراه یک مجموعه کاربلد، کار سختی نخواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم آن را به خوبی انجام دهیم.

مربی جدید نفتی ها اضافه کرد: مطمئناً نفت مسجدسلیمان گزینه سقوط نخواهد بود و با نتایج خوبی که خواهد گرفت، دل مردم خوب مسجدسلیمان و همشهری های عزیزم را شاد خواهد کرد. اما در این راه به کمک همه عزیزان و پیشکسوتان بزرگ مسجدسلیمان نیاز داریم.

اشکش در پایان گفت: ان‌شالله همه دست به دست هم دهیم تا با کمک هواداران، تیم خوب نفت مسجدسلیمان با آرامش کارش را دنبال کند و باعث شادی دل مردم خوب مسجدسلیمان شویم.

دیدگاه‌ها