کد خبر : 1860579 | 30 آذر 1401 ساعت 23:08 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

روند فوق‌العاده آ. ا. ک با حاج‌صفی

آ. ا. ک آتن در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل لامیا رسید.

روند فوق‌العاده آ. ا. ک با حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که برای دومین دیدار پیاپی احسان حاج‌صفی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و میلاد محمدی را دور از فهرست داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم آگیا سوفیا به مصاف لامیا رده یازدهمی رفت.

یاران حاج‌صفی پس از روند فوق‌العاده‌ای که طی ۱۱ مسابقه رسمی اخیرشان در لیگ و جام حذفی یونان داشتند و در این مدت ۹ پیروزی و ۲ مساوی به دست آورده بودند، امشب هم توانستند به یک برد دیگر در دیدار خانگی مقابل لامیا دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در مسابقه امشب مقابل لامیا در حالی که نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بود، در نهایت به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کرد تا ۳۲ امتیازی شود و جایگاه دوم جدول خود در سوپر لیگ یونان را حفظ کند.

احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که هفته گذشته در دیدار جام حذفی مقابل کیفیسیاس حضور کامل در جریان برتری تیمش داشت، امشب هم ۹۰ دقیقه برابر لامیا در زمین بود و هشتمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در سومین مسابقه تیم ملی مقابل آمریکا دچار مصدومیت و تعویض شده بود، برای دومین بازی پیاپی نتوانست تیمش را همراهی کند و برابر لامیا حضور نداشت.

دیدگاه‌ها