کد خبر : 1860706 | 01 دی 1401 ساعت 22:33 | 238.2K بازدید | 19 دیدگاه

پس از بی‌تفاوتی عبدالکریم حسن نسبت به حذف قطر

اخراج مرد سال آسیا از السد به دلیل یک کامنت!

عبدالکریم حسن به دلیل ارسال یک کامنت در پاسخ به انتقاد یک هوادار قطری، از السد اخراج شد.

اخراج مرد سال آسیا از السد به دلیل یک کامنت!

به گزارش "ورزش سه"، از کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا، تا اخراج از السد. اتفاقات عجیبی که ظرف مدت کوتاهی برای عبدالکریم حسن رخ داد و باشگاه السد در تصمیمی تکان دهنده، این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد و این مدافع چپ پا دیگر جایی در تیم قهرمان قطر نخواهد داشت.

باشگاه السد با انتشار توییتی شوکه کننده نوشت: مديريت باشگاه از اخراج قطعی عبدالكريم حسن از جمع اين تيم به دليل تفكرات اين بازيكن كه با اهداف و برنامه های تيم در آینده همخوانی ندارد، خبر می دهد.

1784123
عبدالکریم حسن در سال 2018 بهترین بازیکن سال آسیا شد و در آن زمان از دو بازیکن ژاپنی کاشیما آنتلرز یعنی یوما سوزوکی و کنتو میسائو پیشی گرفت تا به دومین بازیکن قطری تبدیل شود که این عنوان را برنده شده است. عبدالکریم حسن در تمامی رقابت ها، 264 بازی برای باشگاه السد انجام داد. این بازیکن 29 ساله 34 گل به ثمر رساند و 21 پاس گل نیز داد. او با السد 12 قهرمانی مختلف از جمله 4 قهرمانی لیگ، 5 قهرمانی امیر کاپ، یک قهرمانی لیگ کاپ، یک قهرمانی سوپرکاپ و یک قهرمانی آسیا را به دست آورده است.

در حالی که باشگاه قطری دلیل فسخ قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام نکرد، اما منابع قطری می گویند که این اقدام ممکن است مربوط به واکنش طعنه‌آمیز او در شبکه های اجتماعی باشد. اتفاقی که پس از شکست تیم ملی قطر در جام جهانی و پس از دیدار برابر سنگال رقم خورد.

عبدالکریم حسن متهم است که پس از شکست برابر نماینده آفریقا، از طریق پست های خود در برنامه اسنپ چت، افکار عمومی قطر را به سخره گرفته است.

این بازیکن بعد از بازی سنگال به دلیل افت قابل توجه عملکردش، مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت اما بازیکن قطری این موضوع را رد کرد و به تمسخر هواداران قطری پرداخت.

یکی از دنبال کنندگان از عبدالکریم حسن انتقاد کرد و خطاب به او گفت: کاپیتان، کمی عشق و احساس به تیم داشته باش... مردم در ورزشگاه برای تیم ملی خودشان را فدا می کنند، جان به لب می شوند و با هم دعوا می کنند و تو با یک نمایش شرم آور و عادی بازی را باختی. حالا مشغول کار با اسنپ چت و حضور در فضای مجازی هستی... برادرم، روی مسابقات تمرکز کن، روی کسب افتخار با تیم ملی تمرکز کن.

1784124

این هوادار ادامه داد: اندکی به احساسات هواداران توجه کن. کاری کنید تا ما حس کنیم بابت این عملکرد، برابر هواداران خجالت‌زده شده‌اید و ناراحتید. طرفداران، مردم، رسانه‌ها و مسئولانی را که 12 سال است با رسانه‌ها و توطئه‌ها مبارزه می‌کنند، ناکام گذاشته‌اید.

اما پاسخ عبدالکریم به متن طولانی و انتقادی این هوادار قطری باعث جنجال های بزرگی شد. او به یک پاسخ کوتاه قناعت کرد و نوشت: آرام باش، مگر جنگ است؟

این هوادار دوباره خطاب به بازیکن السد گفت: بله، جنگ است، یک جنگ فوتبالی برای افتخار، شرف و آبروی وطن. به نظر می رسد دلیل عملکرد شرم‌آور شما این است که متوجه نمی شوید به نام وطن، فوتبال قطر و امید یک ملت بازی می کنید. انتظار پاسخ بهتری داشتم و انتظار داشتم که شما احساس مسئولیت کنید.

1784122

با انتشار تصویری از این مکالمه میان عبدالکریم حسن و هوادار تیم ملی قطر، فضای رسانه ای این کشور به شدت علیه این مدافع ملی پوش موضع گرفت به نحوی که باشگاه السد فورا با فسخ قرارداد این بازیکن، او را اخراج کرد.

دیدگاه‌ها