کد خبر : 1860737 | 02 دی 1401 ساعت 10:50 | 53.1K بازدید | 10 دیدگاه

تعجب از درخشش هالند: از گل زدنت خسته شدیم!

ادامه درخشش ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، پس از پایان جام جهانی 2022 باعث شگفتی بسیاری شده است.

تعجب از درخشش هالند: از گل زدنت خسته شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
هالند در حالی گل اول این بازی را به ثمر رساند که تنها 10 دقیقه از شروع بازی گذشته بود و همین موضوع واکنش زیادی را به همراه داشت. 
بسیاری انتظار داشتند که دوری طولانی مدت و وقفه ایجاد شده در رقابت‌های باشگاهی به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر باعث شود که عملکرد بازیکنان در سطح باشگاهی به شکل قابل توجهی افت کند اما به نظر می‌رسد که این موضوع درباره هالند صادق نبوده است. 
درخشش او در دیدار برابر لیورپول و ادامه روند گلزنی باورنکردنی این بازیکن نروژی باعث شد که بسیاری از کابران شبکه‌های اجتماعی بار دیگر به تحسین از او روی بیاورند. 

1784180

یکی از کاربران در توییترش نوشت:« پسر، من هنوز نتوانستم جام جهانی را فراموش کنم و هالند طوری به روند گلزنی‌اش ادامه داد که انگار اصلا هیچ اتفاقی رخ نداده است.»
کاربر دیگر با ابراز خوشحالی از ادامه رقابت‌های باشگاهی اظهار داشت:« دی بروینه پاس گل می‌دهد، هالند گل می‌زند. فوتبال باشگاهی رسما بار دیگر بازگشت.»
یکی دیگر از فوتبال‌دوستان نیز در ادامه اضافه کرد:« می‌ترسم یک روز از این که هالند به صورت مداوم گلزنی می‌کند خسته شوم. خوشبختانه امروز آن روز نبود. عجب بازیکن نروژی جذابی هستی!!»
 

دیدگاه‌ها