کد خبر : 1860771 | 02 دی 1401 ساعت 14:05 | 26K بازدید | 8 دیدگاه

بنفیکا با ۱۰۰ میلیون یورو هم راضی نمی‌شود

انزو فرناندز به این راحتی‌ها به لیورپول نمی‌رود!

بنفیکا پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی لیورپول برای جذب انزو فرناندز را رد کرد.

انزو فرناندز به این راحتی‌ها به لیورپول نمی‌رود!

به گزارش ورزش سه، شایعات زیادی در مورد توافق شخصی بین فرناندز و لیورپول به گوش می‌رسد، اما بنفیکا به او اجازه نمی‌دهد تا با مبلغی کمتر از بند فسخش از باشگاه جدا شود.

بنا بر گزارش‌ها، بنفیکا تنها شش ماه پس از به خدمت گرفتن انزو فرناندز با مبلغ 10 میلیون یورو از ریورپلاته، بند فسخ کامل 120 میلیون یورویی انزو فرناندز را طلب کرده است. فرناندز 21 ساله از زمان حضور در بنفیکا به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال تبدیل شده است و قبل از اینکه جایگاه خود در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی را مستحکم کند، به تیمش کمک کرده بود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست به مرحله حذفی برسد.

انزو جام‌جهانی را از روی نیمکت شروع کرد اما در بازی آخر دور گروهی مقابل لهستان به میدان رفت و توانست خودش را به اسکالونی ثابت کند. رشد سریع او باعث شد فرناندز به هدف رئال مادرید و لیورپول تبدیل شود و علیرغم گزارش های قبلی مبنی بر اینکه او با قیمت 100 میلیون یورو در دسترس خواهد بود، باشگاه پرتغالی اکنون ظاهراً به چیزی کمتر از بند فسخ او رضایت نمی دهد.

نشریه پرتغالی رکورد گزارش داده که پیشنهاد 100 میلیون یورویی لیورپول توسط بنفیکا رد شده است، در حالی که پیش از این روزنامه دیلی میرور ادعا می‌کرد که قرمزها با فرناندز بر سر مسائل شخصی به توافق کامل رسیده‌اند.

کلوپ تمایل خود را برای جذب یک هافبک جدید پنهان نکرده است، اما باید دید که آیا 20 میلیون یورو اضافی برای برآورده کردن بند آزادسازی، در توان آنفیلدی‌ها خواهد بود.

در همین حال، به نظر می‌رسد رئال مادرید به دنبال بازیکن دیگری است، با گزارش تازه‌ای از AS، آنها در تعقیب جود بلینگام از بوروسیا دورتموند هستند و مانوئل لوکاتلی، هافبک 24 ساله یوونتوس را به عنوان گزینه پشتیبان در صورت عدم موفقیت در جذب بلینگام می‌دانند.

دیدگاه‌ها