کد خبر : 1860809 | 02 دی 1401 ساعت 17:40 | 26.6K بازدید | 10 دیدگاه

مربی ایتالیایی قسطی پولش را می‌گیرد؟

پیغام فتح‌الله‌زاده به استراماچونی:درکمان کن!

مدیرعامل استقلال طی پیغامی به آندره‌آ استراماچونی از او خواسته در بحث مالی شرایط این باشگاه را درک کند.

پیغام فتح‌الله‌زاده به استراماچونی:درکمان کن!

به گزارش "ورزش سه"، از 23 مرداد ماه که حکم نهایی پرونده شکایت استراماچونی از استقلال صادر و مشخص شد استقلالی‌ها باید مبلغ یک میلیون و 350 هزار یورو به این مربی ایتالیایی بپردازند تا الان هیچ اقدامی برای پرداخت پول به او صورت نگرفته است.

پرداخت نشدن پول به استراماچونی سبب شده تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته بماند. حالا مدیران استقلال در تلاش هستند تا پول تامین کنند و به مربی سابق خود بدهند اما مشکلات مالی تا الان چنین اجازه ای را به آنها نداده است.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درباره وضعیت پرداخت پول به استراماچونی گفته است: «تا کنون پولی به حساب استراماچونی واریز نشده؛ از یکی از دوستان خواهش کردیم شرایط ما را به این مربی بگوید. او مربی ما بوده و دوستش داشتم واقعا هم می‌خواهیم کار راه بیفتد باید بدهی خود را بدهیم.»

فتح‌الله‌زاده درباره اضافه شدن مبلغی که باید به استراماچونی بدهند، تاکید کرد: «یکی از دوستان را مأمور کردم تا در صورت موافقت استراماچونی در سه قسط پول او را بدهیم. متأسفانه قیمت دلار هم بالا رفته و جای 50 میلیارد باید 57 میلیارد بدهیم که پول بسیار سنگینی است. در صورت توافق با استراماچونی از هفته آینده در دو تا سه قسط مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها