کد خبر : 1860852 | 03 دی 1401 ساعت 00:56 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم‌شکنی جهانبخش مقابل تیم‌های هلندی

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در جریان برتری مقابل ایگلز موفق به گلزنی شد.

طلسم‌شکنی جهانبخش مقابل تیم‌های هلندی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، با توجه به وقفه مسابقات لیگ اردیویسه دیدارهای تدارکاتی در دستور کار قرار داده است. این تیم در چهارمین بازی دوستانه در حالی که بازیکن ایرانی خود را جزو نفرات ذخیره داشت، به مصاف گو اهد ایگلز رفت.

فاینورد که مثل دیدارهای تدارکاتی اخیرش علیرضا جهانبخش را جزو ۱۱ بازیکن ابتدایی خود نمی‌دید، عصر روز جمعه مقابل گو اهد ایگلز، تیم یازدهم جدول لیگ اردیویسه قرار گرفت که این مسابقه در ۱۵۰ دقیقه و سه نیمه برگزار شد.

علیرضا جهانبخش که به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، در جریان برتری ۷ بر ۴ تیمش مقابل گو اهد ایگلز، در دقیقه ۱۲۰ با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه حریف و شوت زمینی که با دفع ناقص گلر همراه بود، گل هفتم تیم فاینورد را به ثمر رساند.

جهانبخش در حالی موفق به گلزنی مقابل گو اهد ایگلز شد که پیش از این در رقابت‌های لیگ اردیویسه و جام حذفی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ نتوانسته بود این کار را برابر تیم‌های هلندی انجام بدهد و فقط دو گل در مسابقات لیگ اروپا برابر اشتورم گراتس به ثمر رسانده بود.

یاران جهانبخش روز چهارشنبه هفته جاری نیز آخرین مسابقه دوستانه خود را مقابل ایمن، تیم شانزدهم جدول لیگ اردیویسه انجام می‌دهند و پس از آن خود را آماده بازی رسمی برابر اوترخت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها