کد خبر : 1860936 | 03 دی 1401 ساعت 14:15 | 70.4K بازدید | 27 دیدگاه

اتفاق عجیب در بارسلون

نقاشی مسی با کاپ قهرمانی را در بارسلونا خراب کردند!

تصویر لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی که در یکی از خیابان های شهر بارسلونا نقاشی شده بود، به دست افرادی ناشناس خراب شد.

نقاشی مسی با کاپ قهرمانی را در بارسلونا خراب کردند!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی اسطوره باشگاه بارسلوناست ولی از تابستان سال گذشته او برای پی اس جی بازی می کند. در واقع این باشگاه بارسلونا بود که به دلیل عدم توانایی برای پرداخت دستمزد مسی نتوانست قراردادش را تمدید کند و مسی مجبور شد راهی پی اس جی شود. تردیدی نیست که مسی همچنان محبوبیتی فراوان در میان هواداران بارسلونا دارد و حتی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را در بارسلونا نیز جشن گرفتند اما یک اتفاق عجیب در بارسلونا حالا بازتاب زیادی در رسانه ها پیدا کرده؛ اتفاقی که مسی سوژه اصلی آن است.

1784483

یک تصویر از لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی که توسط "تی وی بوی"، هنرمند شهری، در یکی از خیابان های شهر بارسلونا نقاشی شده بود، جمعه شب توسط افرادی ناشناس خراب شد. این هنرمند تصویری از نقاشی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. مسی در این طراحی با پیراهن تیم ملی آرژانتین و کاپ قهرمانی جام جهانی در دست دیده می‌شود. جالب اینکه در مدالی که روی سینه مسی طراحی شده بود، عکس دیگو مارادونا هم دیده می شد.

دیدگاه‌ها