کد خبر : 1860964 | 03 دی 1401 ساعت 15:56 | 23.1K بازدید | 10 دیدگاه

مهاجم جوان تراکتور و افسوس از جدایی بردیف

بازیکن آینده دار تیم ملی جوانان از انگیزه هایش برای پیشرفت در ادامه کار خود می گوید.

مهاجم جوان تراکتور و افسوس از جدایی بردیف

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان درحالی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می‌شود که ستاره‌های آینده فوتبال ایران را در ترکیب خود دارد. یکی از این بازیکنان امیر ابراهیم زاده مهاجم تراکتور است؛ جوان خوش فیزیک آذری که سال گذشته در بازی برابر استقلال به میدان رفت و از همان جا نشان داد که فوتبال تبریز صاحب یک استعداد بزرگ شده است.

ابراهیم زاده که این روزها در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد، از ابتدای تشکیل شدن این تیم در تابستان یکی از بازیکنان مورد اعتماد صمد مرفاوی بوده است. از گلزنی در مسابقات کافا که منجر به قهرمانی جوانان شد تا درخشش در مقدماتی قهرمانی آسیا که آمار فوق العاده 6 گل در 3 مسابقه را به ثبت رساند. روند رو به رشد ابراهیم زاده در مسابقات تدارکاتی هم ادامه داشت؛ جایی که او در اردوی عمان موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند تا جوانان کامبک بزنند و دو بر یک برنده شوند.

این مهاجم آینده دار درباره شرایط تیم ملی در عمان گفت: «چند روزی می‌شود که از عمان به تهران برگشتیم و تمرینات را اینجا ادامه می‌دهیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و ما برای موفقیت در رقابت‌های پیش رو می‌جنگیم. دو بازی تدارکاتی خوب برابر عمان انجام دادیم که هردو را بردیم. خوشحالم که توانستیم جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را با گلزنی بدهم.»

ابراهیم زاده که به دلیل حضور مداوم در اردوی تیم ملی جوانان علنا بخش زیادی از فصل را بدون تمرین با تراکتور سپری کرده، امیدوار است که بتواند در تیم باشگاهی‌اش هم درخشش تیم ملی را داشته باشد. او درباره شرایط تبریزی‌ها گفت:«خوشبختانه روند رو به رشدی در تراکتور شروع شده و امیدوارم ادامه دار باشد. قربان بردیف مربی خوبی بود و به من هم اعتقاد داشت اما به دلیل اینکه مسابقات تیم ملی همزمان با بازی‌های لیگ برتر بود، من با درخواست کادرفنی تیم ملی و هماهنگی باشگاه در تیم ملی ماندم.

ناراحت شدم از اینکه نتوانستم جواب ابراز محبت بردیف را با بازی کردن بدهم اما در همان مدت کوتاه هم از کار کردن با او لذت بردم. امیدوارم پاکو خمس بتواند در تیم ما موفق شود. هنوز نتوانستم با او به صورت خصوصی صحبت کنم اما بچه‌ها شرایط تیم را مثبت توصیف می‌کنند و امید زیادی داریم تا با این مربی مطرح تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم.»

دیدگاه‌ها