کد خبر : 1860984 | 03 دی 1401 ساعت 17:23 | 29.9K بازدید | 10 دیدگاه

لیورپول کنار کشید

رئال نزدیک‌تر از همیشه به خرید بلینگام

آاس امروز گزارش داد که لیورپول از خرید جود بلینگام منصرف شده و مسیر رئال برای رسیدن به این ستاره انگلیسی هموارتر از قبل شده است.

رئال نزدیک‌تر از همیشه به خرید بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ستاره انگلیسی جوان بوروسیا دورتموند، پیش از جام جهانی 2022 هم یکی از استعداد‌های درخشان فوتبال اروپا به حساب می‌آمد ولی درخشش او در قطر با پیراهن تیم ملی انگلیس باعث شده او بیش از پیش مورد توجه غول‌های فوتبال این قاره قرار بگیرد.

1783875

هفته گذشته روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی از بلینگام به عنوان ابراستعداد یاد کرده و می‌گوید رسیدن پیشنهادهایی از سه باشگاه جدید به دفتر باشگاه بوروسیا دورتموند باعث شده مدیران دورتموند از بلینگام بخواهند باشگاه را از تصمیم خود درباره آینده‌اش مطلع کند. بر اساس این گزارش سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، و هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه، با توجه به صحبت‌هایی که قبل از جام جهانی با ستاره انگلیسی داشتند به این نتیجه رسیده بودند که او دست‌کم تابستان آینده به دنبال ترک دورتموند نخواهد بود. ولی جام جهانی شرایط را تغییر داده و مدیران باشگاه را حالا نگران کرده است.

از لیورپول و رئال به عنوان جدی ترین باشگاه های خواهان بلینگام نام برده می شود؛ ضمن اینکه منچسترسیتی نیز بی میل به خرید این هافبک ارزشمند نیست.

1775422

در همین رابطه امروز نشریه آاس نوشت که بلینگام به رئال نزدیک تر از هر باشگاه دیگری است. طبق این گزارش، مدیران لیورپول به این نتیجه رسیده اند که روی خرید انزو فرناندز، پدیده آرژانتینی بنفیکا، تمرکز کنند و حالا مسیر برای رئال هموارتر از قبل شده است. رابطه خوب و دوستانه رئال و دورتموند نیز سبب شده تا مدیران رئال خوشبین باشند که با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو در نهایت بلینگام را جذب کنند. رقم نهایی احتمالا بین 100 تا 150 میلیون یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ها