کد خبر : 1861001 | 03 دی 1401 ساعت 18:41 | 31.4K بازدید | 6 دیدگاه

رئیس فدراسیون پیش قدم مقابل صدا و سیما

مهدی تاج پرچم آتش بس را بالاخره بالا برد

شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.

مهدی تاج پرچم آتش بس را بالاخره بالا برد

به گزارش “ورزش سه” پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، مهدی تاج‌ با تدارک کنفرانس مطبوعاتی مفصلی، برنامه‌های خود برای اداره فوتبال ایران را شرح داد. در همان نشست بود که او وارد بحث با صدا و سیما شد و از موضوع حق پخش تلویزیونی برای تقابل با این سازمان استفاده کرد.

اگرچه کشمکش بین تاج و صدا و سیما از قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون به اوج رسید و حتی حین برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی و جام جهانی قطر هم ادامه داشت.

با این حال مصاحبه چند روز قبل مهدی تاج با جواد خیابانی و رسول مجیدی در شبکه ورزش، حواشی فراوانی را پیرامون رئیس فدراسیون فوتبال به وجود آورد و انتقاداتی به گوش رسید. موضوعی که باعث شد مهدی تاج طی مصاحبه‌ای در خصوص مواضع خود در آن برنامه توضیحاتی ارائه دهد.

اما شاید مهم‌ترین نکته در این مصاحبه آتش بسی باشد که از طرف رئیس فدراسیون مقابل صدا و سیما اعلام شده است. تاج در ابتدای مصاحبه‌اش از این سازمان و رسانه‌های گروهی برای زحماتی که در جام جهانی کشیدند تشکر و در ادامه از توافقی مهم صحبت کرد. تاج گفت در نشستی که با حضور مسئولین داشته، رابطه میان فدراسیون و صدا و سیما تنظیم شده است.

نکته‌ای مهم که ثابت می‌کند، هر دو طرف به دنبال پایان دادن به کشمکش رخ داده در ماه‌های اخیر هستند و باید از این به بعد شاهد رویه‌ای جدید و به دور از تنش بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما باشیم.

دیدگاه‌ها