کد خبر : 1861038 | 03 دی 1401 ساعت 21:19 | 54.2K بازدید | 3 دیدگاه

نظر مثبت ساپینتو روی مدافع راست آبی‌ها

ژست سینمایی حردانی در CIP فرودگاه (عکس)

آن طور که از شواهد پیدا است حردانی خود را برای حضور دوباره در ترکیب اصلی استقلال آماده می کند.

ژست سینمایی حردانی در CIP فرودگاه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، صالح حردانی مدافع استقلال که پس از اتمام رقابت های جام جهانی و شروع دوباره لیگ برتر توانست با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو از ابتدا در ترکیب اصلی آبی ها مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، امیدوار است تا بتواند به واسطه عملکرد خوبی که در دربی داشت حضور خود به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش را استمرار بخشد.

هفته گذشته شهراورد سرخابی های تهران در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران و مقابل دوربین های تلویزیونی برگزار شد که در پایان تلاش هر دو تیم یک بازی پرگل اما با نتیجه مساوی را رقم زد.

سورپرایز سرمربی پرتغالی آبی ها برای دربی اما کسی نبود جز صالح حردانی، بازیکنی که پیشتر دیده می شد آنچنان که باید و شاید مورد توجه ساپینتو قرار نگرفته و کمتر کسی فکر می کرد بازیکن خوزستانی آبی ها پس از هفته ها نیمکت نشینی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

حردانی که شاید یکی از دلایل عدم حضورش در لیست نهایی تیم ملی را نیمکت نشینی های مستمر در استقلال می دانست، تصمیم گرفت همه آن اتفاقات را فراموش و با انگیزه فراوان برای بازگشت به ترکیب تلاش کند.

این تلاش ها بالاخره هفته گذشته جواب داد و پس از اعلام ترکیب اصلی تیم در دیدار برابر پرسپولیس مشخص شد نه تنها حردانی از ابتدا برای آبی ها به میدان می رود، بلکه او در پست تخصصی اش به یامگا ترجیح داده شده دیگر قرار نیست کسی جای او را اشغال کند.

1784624

استقلالی ها که بازی یک بر صفر باخته را با 2 گل چشمی و مطهری با برد عوض کرده بودند، برای حفظ نتیجه دست به چند تعویض زدند ولی باز هم حردانی هیچ یک از انتخاب های ساپینتو برای ترک زمین نبود. موضوعی که ثابت می کند عملکرد او در این بازی حساس مورد پذیرش سرمربی پر شور آبی ها قرار گرفته و می توان انتظار داشت صالح این هفته نیز مقابل صنعت نفت آبادان در بین نفرات اصلی تیمش قرار بگیرد.

نکته قابل توجه اما رضایت حردانی از معادلاتی است که به خوبی تغییر یافته و انگار او هم تغییر نظر ساپینتو نسبت به خودش را درک کرده است. البته احتمالا ژست آلپاچینو گونه او در سالن سی آی پی فرودگاه مهراباد پیش از سفر به آبادان هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.

دیدگاه‌ها