کد خبر : 1861073 | 04 دی 1401 ساعت 09:34 | 53.6K بازدید | 18 دیدگاه

لواندوفسکی: توپ طلای هشتم برای مسی است

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی برای هشتمین بار فاتح توپ طلا خواهد شد.

لواندوفسکی: توپ طلای هشتم برای مسی است

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند که لیونل مسی قصد دارد به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. 
این در حالی است که بسیاری از مدیران بارسلونا امیدوار بودند که بتوانند این ستاره آرژانتینی را بار دیگر به این باشگاه برگردانند تا در حالی که پیراهن این باشگاه را به تن دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 
لواندوفسکی درباره احتمال بازگشت مسی به بارسا و بازی کنار او گفت:« این موضوع به من مربوط نیست. البته که ما حالا می‌بینیم که او بیشتر به عنوان بازیساز بازی می‌کند، شاید کمتر گل بزند اما پاس‌های بیشتری برای هم تیمی‌هایش ارسال می‌کند و در عین حال تلاشش برای گلزنی نیز ادامه دارد. اما در مقایسه با گذشته حالا فوتبالیستی که هر مهاجمی رویای بازی کنار او را دارد.»

1774428

بسیاری معتقد هستند که توپ طلای بعدی بدون شک باید به این ستاره آرژانتینی برسد که موفق شد تیم ملی کشورش را به رویای دیرینه قهرمانی در جام جهانی برساند. 
این مهاجم لهستانی در این باره اظهار داشت:« البته، شاید بازیکنی در سطح باشگاهی خوب کار کند اما فقط یک جام جهانی است که تصمیم می‌گیرد این فصل توپ طلا به چه بازیکنی برسد و لئو حالا در بهترین شرایط برای کسب این جایزه قرار دارد چون دستاوردهایش ارزش زیادی برای او داشت. او حالا می‌تواند از این موفقیت لذت ببرد.»

دیدگاه‌ها