کد خبر : 1861261 | 04 دی 1401 ساعت 23:18 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دختران سپاهانی به پلی‌آف والیبال دسته یک

بانوان والیبالیست‌ طلایی‌پوش پس از کسب رکورد دوازده پیروزی سه بر صفر و تنها سه ست باخته به عنوان صدرنشین به جمع ۶ تیم صعود کردند.

صعود دختران سپاهانی به پلی‌آف والیبال دسته یک

به گزارش "ورزش سه" تیم والیبال بانوان سپاهان که از شهریور ماه کار خود را برای تیم‌داری و حضور در لیگ دسته یک والیبال بانوان آغاز کرده بود، اکنون پس از ارائه عملکردی قابل قبول به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود.

دختران طلایی‌پوش کار خود را در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های لیگ دسته یک بانوان با حضور چهارده تیم از نوزدهم مهر استارت زده و از همان هفته نخست دو بازی را با امتیاز کامل و یکی را با تک امتیاز به پایان رساندند. اما در ادامه قطار توقف‌ناپذیر سپاهان روی ریل قرار گرفت و هر هشت بازی خود در هفته‌های دوم تا چهارم را با پیروزی بدون ست باخته پشت سر گذاشتند.

در ادامه دختران نقش جهان که در هفته پنجم و پایانی مرحله مقدماتی نیز همچون هفته دوم و سوم میزبان بودند، توانستند برابر نمایندگان میاندوآب و خراسان رضوی به برتری برسند تا علاوه بر حفظ جایگاه نخست جدول، بدون قید و شرط راهی مرحله پلی‌آف شوند.

مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور سپاهان اصفهان، نصر امید تهران، زرین اسکان میاندوآب، ثمین تربت حیدریه، آرمان سازه خراسان رضوی و منافی آذربایجان شرقی به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا ششم از ۱۲ تا  ۱۶ دی ماه در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان برگزار خواهد شد. بانوان سپاهان در این مرحله با تیم‌های نصر امید تهران و زرین اسکان میاندوآب همگروه بوده و به مصاف هم خواهند رفت.
پیش از این در مرحله مقدماتی سپاهانی‌ها توانستند میاندوآب را سه بر صفر پشت سر گذاشته و تنها باخت خود در این مرحله را برابر نماینده تهران تجربه کردند.

دیدگاه‌ها