کد خبر : 1861328 | 05 دی 1401 ساعت 12:27 | 28.2K بازدید | 4 دیدگاه

او مربی خوب و درجه یکی است؛

تمجید ویژه سرمربی لالیگایی از نصرتی

اولین حضور پاکو خمس در دیداری خانگی روی نیمکت تراکتور حواشی جالبی را به دنبال داشت.

تمجید ویژه سرمربی لالیگایی از نصرتی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری انتظار داشتند دیدار تیم های تراکتور و مس کرمان در حضور تماشاگران و به میزبانی ورزشگاه یادگار امام برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد تا بازی به استادیوم کوچکتر شهر تبریز منتقل شود و اولین حضور خمس در دیداری خانگی، در استادیوم شهید سلیمانی باشد.

نکته جالب اینکه پاکو خمس پس از پایان نشست خبری، برخلاف روال معمول در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام نیز مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات خبرنگارانی که در کنفرانس مطبوعاتی او حضور نداشتند، پاسخ داد و در این بین سوال پایانی از او حواشی جالبی را رقم زد.

در پایان مصاحبه یکی از خبرنگاران که حضور محمد نصرتی در تراکتور را فراموش کرده بود، از خمس پرسید: «آیا قصد استفاده از یک دستیار داخلی بزرگ را دارد؟»

سرمربی اسپانیایی تراکتور نیز پاسخ داد: «دستیار ایرانی با سطح بالا دارم، محمد نصرتی!» در ادامه خمس با اشاره دست گفت که نصرتی مربی درجه یک است و از داشتن او در کادرفنی خود کاملا راضی است.

محمد نصرتی که سابقه کاپیتانی تراکتور را هم دارد، در دوره ارطغرل ساغلام نیز مربی این تیم بود و حالا بار دیگر به جمع سرخپوشان تبریزی بازگشته است.

دیدگاه‌ها