کد خبر : 1861372 | 05 دی 1401 ساعت 16:27 | 5K بازدید | 11 دیدگاه

تساوی هم مقابل تراکتور کار کوچکی نبود

ستاری: اخباری مانع از برد ما برابر تراکتور شد

بازیکن باتجربه مس کرمان در جدال با تراکتور با نمایشی موفق در پست جدیدی که کادرفنی برای او در نظر گرفته بود، توانست مانع گلزنی حریف شود و تاثیر زیادی در این موضوع داشت.

ستاری: اخباری مانع از برد ما برابر تراکتور شد

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در شرایطی موفق شد در تبریز برابر تراکتور مدعی به نتیجه دست یابد که شرایط سختی را تا پیش از این جدال پشت سر گذاشته بود. با این حال فرزاد حسین خانی که روی نیمکت این تیم برنامه ویژه‌ای را برای کسب نتیجه دنبال می‌کرد، توانست به یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یابد. یکی از تصمیمات جالب سرمربی مس کرمان در این دیدار، بکارگیری از محمد ستاری در قلب دفاعی تیمش بود. مدافع چپ پا و باتجربه مس کرمان که پیش از این نیز در پست هافبک دفاعی عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته بود، اینبار توانست نمایش درخشانی را در جدال با تراکتور دنبال کند.

ستاری درباره دیدار با تراکتور و کسب امتیاز از این حریف گفت: با توجه به شرایط جوی و اختلاف دما، طبیعی بود که بازی تحت تاثیر قرار بگیرد. در 5 و 6 هفته ابتدایی تیم ما جزو 5 تیم گلزن‌ تیم‌های لیگ بود و روی ضد حملات عملکرد بسیار خوبی داشتیم. اما رفته رفته تمرکز تیم روی عملکرد دفاعی افزایش یافت و شاهد این بودیم که در خط دفاع کارمان خیلی بهتر شد.

ستاری که در این بازی توانسته بود نمایش موفقی در دفاع میانی به جا بگذارد، درباره این موضوع اینطور واکنش نشان داد: من ابتدا در پست هافبک وسط به میدان رفتم اما با تشخیص کادر فنی در ادامه به پست دفاع وسط رفتم و جای خودم را با بورا جابه جا کردم. خداراشکر بقیه بچه‌ها هم کمک کردند تا تیم بتواند در دفاع موفق باشد. تساوی مقابل تراکتور در این شرایط جوی و تجربی که آنها دارند کار کوچکی نیست.

وی در ادامه گفت: به هر حال مس بعد از هشت سال برای اولین سال است که به لیگ برتر بازگشته، طبیعی است که در مقاطعی مشکل در گلزنی پیش بیاید. نباید فراموش کنید که ما یک فرصت خوب در این مسابقه داشتیم که محمدرضا اخباری با واکنش مناسب مانع از گلزنی مس کرمان شد.

بازیکن باتجربه مس کرمان با ابراز تاسف بابت شکست در دربی کرمان گفت: با اینکه تیم ما بازنده شد و 2 گل دریافت کرد. اما انصافاً بازی خیلی خوبی نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. به این موضوع هم توجه کنید که 2 بازیکن جوان در ترکیب ما مقابل تراکتور حضور داشتند که یکی از آنها هنوز به 18 سال نرسیده است و از تیم امید به ما ملحق شده است. مس کرمان در عین توجه به ورزش حرفه‌ای دنبال استعدادپروری هم است.

1748530

ستاری که سابقه حضور در ملوان را نیز در کارنامه دارد، درباره تقابل این هفته برابر این تیم گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته مقابل تیم‌های مدعی گرفته است. طبیعتاً‌ تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که در این مسابقه بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات مالی بازیکنان مس با این باشگاه حل شد، گفت: بیشتر بحث مالی مربوط به پاداش صعود سال گذشته بود. اما در میان بازیکنان فصل اخیر فقط من و شروین بزرگ مشکل داشتیم که جلسه‌ای با آقای کهندل برگزار شد و در فضای دوستانه مسائل مطرح شد. در پایان بخشی از مطالبات پرداخت و مشکل حل شد. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی ملوان است.

دیدگاه‌ها