کد خبر : 1861511 | 06 دی 1401 ساعت 16:06 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

دیدار فتح‌الله‌زاده و ساپینتو در کمپ ناصر حجازی

ریکاردو ساپینتو و علی فتح‌الله‌زاده جلسه کوتاهی را در کمپ ناصر حجازی برگزار کردند.

دیدار فتح‌الله‌زاده و ساپینتو در کمپ ناصر حجازی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال چند ماهی است که تلاش می کند محل برگزاری تمرینات خود را به کمپ مرحوم ناصر حجازی منتقل کند. اما در این میان، مشکلاتی از جمله نبود امکانات و تکمیل نشدن بخش های متعدد آن، باعث شده تا استقلالی ها در مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را برگزار کنند.

با این حال، چند روزی است که به دلیل نامساعد بودن وضعیت چمن مجموعه انقلاب، تمرینات تیم به کمپ حجازی منتقل شده که به نظر می رسد امکانات این مجموعه باعث ناراحتی ساپینتو شده است.

در همین خصوص، صبح امروز علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به کمپ مرحوم حجازی رفت و از نقاط مختلف این مجموعه بازدید کرد. پس از پایان تمرین امروز هم مدیرعامل استقلال دقایقی با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به بازدید از قسمت‌های مختلف کمپ پرداخت.

1785460

در گزارشی که رسانه رسمی آبی ها در این خصوص منتشر کرده، آمده است: مدیرعامل و سرمربی استقلال در بازدید از کمپ در خصوص ساخت و تجهیز قسمت‌های مختلفی که قرار است به زودی فراهم شود از جمله ساخت یک رستوران، باشگاه بدنسازی، اتاق ریکاوری، اتاق جلسات، استخر برای بازیکنان، سونا، جکوزی و ... با یکدیگر گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

طی هفته‌های آتی امکانات جدیدی در کمپ مرحوم حجازی ساخته خواهد شد که برای تیم قابل استفاده خواهد بود و این موضوع مورد تایید و استقبال سرمربی استقلال هم قرار گرفت.

پس از دیدار فتح‌الله‌زاده و ساپینتو، مدیرعامل استقلال با چندتن از بازیکنان استقلال دیدار و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

دیدگاه‌ها