کد خبر : 1861571 | 07 دی 1401 ساعت 08:16 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

ترجیح می دهم که در سمت چپ بازی کنم

رشفورد: برای این گل، خیلی تمرین نکرده بودیم

مهاجم تیم منچستریونایتد تاکید کرد که گل زدن برای تیمش مهم‌تر از شکست رکورد گلزنی است.

رشفورد: برای این گل، خیلی تمرین نکرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست بود. او زننده یکی از سه گل تیمش در این دیدار خانگی بود تا یک بار دیگر تحسین اهالی فوتبال  انگلیس را برانگیزد. ملی‌پوش یونایتد با ابراز خوشحالی از روند خوبی که تیمش در پیش گرفته، ابراز امیدواری کرد که این شرایط با توجه به اینکه یونایتد نسبت به سال گذشته تیمی متفاوت شده، ادامه یابد و فوتبال متفاوتی ارائه از این تیم شاهد باشیم. 

رشفورد روی یک کار تمرین شده، ارسال کوتاه کریستین اریکسن از روی ضربه کرنر سمت راست را با شوتی دقیق از داخل محوطه جریمه به گل اول یونایتد تبدیل کرد. او با تاکید بر اینکه داخل محوطه جریمه می تواند موثرتر باشد در خصوص گلی که زد گفت: من در این شرایط احساس راحتی می کنم و اگر بتوانم در چنین موقعیت های قرار بگیرم، گلزنی می کنم.  

1785587

مهاجم یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا روی حرکت یاد شده برای باز کردن دروازه حریف، در تمرینات کار شده بود تاکید کرد: خیلی تمرین نکردیم ولی این تاکتیک هم جزو مواردی بود که در تمرینات داشتیم و یک حرکت تمرین شده بود. تاکید حریف روی یارگیری نفر به نفر بود و دراین شرایط اگر بتوانید آنها را به یک سمت دروازه بکشید، صاحب موقعیت گلزنی خواهید شد. 

رشفورد در واکنش به این سوال که ترجیح می‌دهی بیشتر در چه پستی بازی کنی گفت: این بیشتر به شرایط تیم حریف و  برنامه ای دارد که در هر بازی می ریزیم. بیشتر اوقات اما ترجیح می دهم که در سمت چپ بازی کنم. البته اگر در وسط هم نیاز باشد می توانم کمک کنم. بیشتر دوست دارم که آزادی عمل بالایی داشته باشم. 

1785588

او در رابطه با هدف خود برای تعداد گل‌های این فصل گفت: هر مهاجمی دوست دارد که گل بزند و این طبیعی است. برای من هم گل زدن، بیشتر از رکورد گلزنی مهم است 23-22 گل  تلاش می کنم تا به گلزنی و حضور موثر در بازی‌ها تداوم ببخشم.

دیدگاه‌ها