کد خبر : 1861594 | 07 دی 1401 ساعت 10:08 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم ویدیو چک در والیبال ایران شکسته می‌شود

در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از فناوری ویدیو چک استفاده خواهد شد.

طلسم ویدیو چک در والیبال ایران شکسته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، چند سالی است که فناوری ویدیو چک  به شکل رسمی در رقابت های مختلف والیبال مورد استفاده قرار می گیرد اما هنوز لیگ برتر ایران از این اتفاق مهم بی بهره است. با این حال به نظر می رسد که بعد از مدت‌ها بالاخره این انتظار در مرحله پلی‌آف این فصل لیگ برتر پایان پیدا می کند.

محسن ترابی، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال
ترابی در مورد استفاده از ویدئوچک به میزان گفت: هر تیمی که برای استفاده از ویدئوچک درخواست دهد، می‌تواند با پرداخت هزینه حدودا ۱۵ میلیون تومانی از دستگاه‌های در اختیار فدراسیون استفاده کند‌. در مرحله پلی‌آف با توجه به اینکه بازی‌ها متمرکز برگزار می‌شود، تمام بازی‌ها با ویدئوچک برگزار می‌شود. همچنین در نظر داریم برای فصل آینده باشگاه‌ها را ملزم به داستن ویدئوچک کنیم.

محسن ترابی درباره درگیری و زد و خورد در پایان دیدار تیم‌های کود گلفام و مس کرمان از لیگ دسته یک نیز اظهار داشت: پس از پایان بازی و زمانی که بازیکنان دو تیم در حال خروج از زمین بودند، مشاجره لفظی بین چند بازیکن رخ می‌دهد که همین منجر به زد و خوردهای بعدی شد و این درگیری ربطی به جریان بازی نداشت. با توجه به فاصله‌ای که ناظران بازی از زمین داشتند متوجه صحبت‌های بین بازیکنان نشده بودند و به همین دلیل بلافاصله روز گذشته جلسه کمیته انضباطی با دعوت از طرفین برگزار شد. پس از استعماع توضیحات طرفین در نهایت بازیکنان و همچنین دو تیم با ۳۰ جلسه محرومیت و نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی روبرو شدند.

دیدگاه‌ها