کد خبر : 1861730 | 07 دی 1401 ساعت 23:45 | 13.7K بازدید | 5 دیدگاه

تمدید چهارساله قرارداد ستاره ایتالیایی

رسمی: وراتی تا جام جهانی بعدی در پاریس

باشگاه پاری سن‌ژرمن به توافقی جدید با هافبک ایتالیایی خود برای تمدید قرارداد دست یافت.

رسمی: وراتی تا جام جهانی بعدی در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی و دیگر ستاره های تیم ملی ایتالیا در رساندن این تیم به جام جهانی ناکام بودند تا ستاره پاری‌سن‌ژرمن از خانه تماشاگر فینالی باشد که هم‌باشگاهی‌هایش رقابتی هیجان انگیز در آن داشتند و در نهایت به قهرمانی لئو و دی‌ماریا انجامید. با این وجود سال 2022 با یک اتفاق مهم برای وراتی به پایان می رسد.

این بازیکن طی توافقی جدید با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد تا چهار سال دیگر در تیم متمول فوتبال فرانسه توپ بزند.

این بازیکن سی ساله در فصل جاری در 14 بازی برای پاری‌سن ژرمن به میدان رفته و موفق به گلزنی نشده است. او طی این 14 بازی به واسطه ماهیت پستی که دارد 5 کارت زرد دریافت کرده است.

مارکو وراتی از سال 2012 به تیم پاری‌سن‌ژرمن پیوست و طی سال‌های اخیر جزو مهره‌های تاثیر گذار این تیم بوده است. او سال گذشته همراه با ایتالیا قهرمان یورو 2020 شد اما یک سال بعد با ناکامی از حضور در جام جهانی قطر، شانس حضور در مهمترین تورنمنت فوتبالی ملی را از دست داد. او حالا تلاش می کند تا با تداوم درخشش در پاریس، چهار سال بعد (2026) جام جهانی را تجربه کند.

1785833

وراتی با ابراز خرسندی از تمدید چهارساله قرارداد خود گفت: تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن باعث افتخارم است. بیش از 10 سال است که در این تیم حضور دارم و اینجا مثل شهر دوم من است. همیشه حمایت‌های زیادی از سوی باشگاه و هواداران متوجه من بود و از همه آنها سپاسگزارم.

ناصر الخلیفی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز بعد از تمدید قرارداد وراتی تاکید کرد: تمدید قرارداد مارکو گواهی بر رشد مداوم جاه طلبی های باشگاه و یک خبر فوق العاده برای پاری‌سن‌ژرمن و هواداران است. ما بسیار خوشحالیم که وراتی به کار خود در پاریس ادامه می دهد. او در حالی که یکی از بهترین بازیکنان نسل خود بود نقش زیادی در شکل دادن موفقیت‌های یک دهه اخیر PSG داشت.

1785831

دیدگاه‌ها