کد خبر : 1861812 | 08 دی 1401 ساعت 16:45 | 57.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ مثبت مک‌ آلیستر به یووه

یوونتوس بله را از ستاره آرژانتینی گرفت

الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتین در جام جهانی، در روزهای اخیر مذاکراتی خوب و پیشرفته با یوونتوس داشت و به این باشگاه پاسخ مثبت داد.

یوونتوس بله را از ستاره آرژانتینی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمامی نگاه ها در جام جهانی به لیونل مسی، جولین آلوارز و دیگر ستاره های آرژانتین بود، یکی از بازیکنان موثر در ترکیب تیم لیونل اسکالونی، جوان 23 ساله ای به نام الکسیس مک آلیستر بود. بازیکن تیم برایتون که حتی موفق شد در مرحله گروهی دروازه لهستان را باز کند اما دوران حضور الکسیس در برایتون شاید به زودی به پایان برسد.

1786035

الکسیس که از سال 2019 برای برایتون بازی می کند و مقطعی پیراهن بوکاجونیورز را هم به تن داشت، در جام جهانی به قدری خوش درخشید که توجه اتلتیکو مادرید و یوونتوس را به خود جلب کرد ولی همه چیز حکایت از این دارد که مقصد نهایی او یوونتوس خواهد بود.

1786036

امروز رسانه های ایتالیایی خبر از توافق نهایی مک آلیستر با یوونتوس دادند و اینکه او پاسخ مثبت خود را به باشگاه تورینی داده است. به این ترتیب اتلتیکو دیگر شانسی برای جذب این هافبک ارزشمند و جوان نخواهد داشت.

طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، حالا همه چیز به برایتون بستگی دارد و این باشگاه باید قیمت فروش نهایی را تعیین کند. مک آلیستر تا 2025 با برایتون قرارداد دارد و ارزش او 50 میلیون یورو تخمین زده می شود.

دیدگاه‌ها