کد خبر : 1861826 | 08 دی 1401 ساعت 18:18 | 2.9K بازدید | 2 دیدگاه

سه، چهار بازیکن جدید جذب می‌کنیم

تارتار: به دنبال برد مقابل نفت آبادان هستیم

سرمربی ذوب آهن اصفهان می گوید مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است و کاری نمی تواند انجام بدهد.

تارتار: به دنبال برد مقابل نفت آبادان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب‌آهن اصفهان عصر جمعه در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم میزبان صنعت نفت آبادان است. مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن امروز در نشست خبری قبل از این بازی حضور یافت.

تارتار درباره بازی با نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت بعد از تعطیلات با تغییراتی که داشته، تیم متفاوتی شده است و نساجی را در خانه حریفش شکست داده و مقابل استقلال نیز بازی پایاپایی را ارائه کرده است. این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند و برای امتیاز به میدان می‌رود. سعی کردیم روی بچه‌های خودمان کار کنیم تا فردا سه امتیاز را بگیریم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است.

سرمربی ذوب آهن درباره مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیمش در فصل جاری تاکید کرد: مصدومیت‌ها در تمام دنیا رخ می‌دهد و در تیم‌های بزرگ هم وجود دارد. سعید باقرپسند را در بازی با تراکتور از دست دادیم و در بازی با ملوان هم یک بازیکن دیگر‌مان مصدوم شد. ما مصدومان‌مان را در مسابقات از دست دادیم و کاری نمی‌شود کرد.

او ادامه داد: مصدومیت بخشی از فوتبال است. کریم بنزما یکی از بهترین بازیکنان دنیا نتوانست به دلیل مصدومیت در جام جهانی حضور پیدا کند. بازی‌ها پرفشار است و بازیکنان باید مراقبت کنند تا مصدومیت‌ها به حداقل برسد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای جذب بازیکنان جدید دارد، بیان کرد: دو بازی دیگر داریم و باید با یک جایگاه خوب به فصل نقل‌وانتقالات برویم. خیلی تغییرات نخواهیم داشت و شاید فقط سه چهار بازیکن را جذب کنیم.

او در پایان درباره غایبان تیمش مقابل نفت آبادان گفت: برای این بازی سعید باقرپسند و سجاد آشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها