کد خبر : 1861839 | 08 دی 1401 ساعت 20:14 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

زبیر- مهدی پور، زوج ابتدای فصل تکرار می شود

استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.

زبیر- مهدی پور، زوج ابتدای فصل تکرار می شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پست هایی که تغییر در آن اجتناب ناپذیر است، زوج مهدی مهدی پور در میانه میدان است. دو هافبکی که یک گام جلوتر از تک هافبک دفاعی تیم یعنی روزبه چشمی بازی می کنند و وظیفه آنها بازیسازی و تدارک حمله توام با جنگندگی برای برهم زدن حمله حریف است. بیشتر بازی ها را در این پست آرش رضاوند انجام داده است و با مصدومیت این بازیکن در دو بازی اخیر سعید مهری در ترکیب اصلی تیم به میدان آمد اما این بازیکن چهار اخطاره شده است و به نظر می رسد، در چنین شرایطی اولویت بازی به زیبر نیک نفس می رسد. بازیکنی که در ابتدای فصل و در بازی های دوستانه استقلال زوج مهدی مهدوی پور در میانه میدان بود اما به یکباره و با شروع بازی ها ریکاردو ساپینتو به این نتیجه رسید که در کنار مهدی مهدی پور به آرش رضاوند بازی دهد.

1786059

بعد از سعید مهری حالا نوبت به زبیر نیک نفس رسیده است که شانس بازی در کنار مهدی مهدی پور را آزمایش کند و نشان دهد برای بازی در این پست بازیکن شایسته ای است. در هفته های سپری شده زبیر در چند بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است و نشان داده به تفکرات تاکتیکی ریکاردو ساپینتو نزدیک است و اگر فردا در بازی با مس و در میانه میدان نمایش خوبی داشته باشد، چه بسا جایگاه خود را در ترکیب تیم تثبیت کند. همانند امیر ارسلان مطهری که بعد از مصدومیت پیمان بابایی در نوک خط حمله تیم استقلال خوش درخشید و حالا به اولویت اصلی ریکاردو ساپینتو در نوک خط حمله تبدیل شده است.

البته ریکاردو ساپینتو در این پست امیر علی صادقی، حسین زواره ای و امید حامدی فر را هم دارد و می تواند در بازی فردا روی این بازیکنان هم به عنوان بازیکن اصلی زوم کند یا به عنوان بازیکنان جانشین به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها