کد خبر : 1862113 | 10 دی 1401 ساعت 13:48 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

صدرنشینی نه: رقابت داغ برای رتبه دومی!

پیکان امیدوار است با پیروزی برابر گیتی پسند به رتبه دوم جدول برسد البته این ‌اتفاق در صورت شکست شهداب رخ خواهد داد.

صدرنشینی نه: رقابت داغ برای رتبه دومی!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران که با هشت برد و 27 امتیاز در رتبه سوم جدول است، در هفته نخست دور برگشت در سالن فدراسیون والیبال از گیتی‌پسند اصفهان پذیرایی خواهد کرد. پیکانی‌ها ریکاوری لازم بعد از سفر به برزیل و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را انجام دادند و آماده هستند به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات وارد عرصه رقابت‌ با دیگر تیم‌ها شوند.

از سوی دیگر تیم گیتی‌پسند که در دور رفت سه بر یک مغلوب پیکان شد در اندیشه جبران شکست است و این موضوع انگیزه دو چندان برای بازیکنان این تیم خواهد داشت. گیتی‌پسند با شش برد و 20 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و در آغاز دور برگشت برای تساوی تعداد برد و ناکامی‌هایش تلاش خواهد کرد.

تیم‌های نیان الکترونیک خراسان و پاس گرگان در هفته چهاردهم لیگ برتر مردان در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود پاس شد و نماینده مشهد برای جبران این نتیجه در بازی خانگی به میدان می‌رود.

پاس با هشت برد و 22 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و نیان الکترونیک با 6 برد و 19 امتیاز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است، بنابراین نماینده گرگان در صورت شکست در این مسابقه بازهم رتبه‌اش از نیان کمتر نخواهد شد.

دیدگاه‌ها