کد خبر : 1862135 | 10 دی 1401 ساعت 16:19 | 51.6K بازدید | 3 دیدگاه

از برایتون بسیار متشکریم

پسرم از بهترین تیم‌های اروپایی پیشنهاد دارد

کارلوس مک آلیستر، پدر الکسیس مک آلیستر، فاش ساخت که جدایی این بازیکن از برایتون قریب‌الوقوع است و او از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارد.

پسرم از بهترین تیم‌های اروپایی پیشنهاد دارد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمامی نگاه ها در جام جهانی به لیونل مسی، جولین آلوارز و دیگر ستاره های آرژانتین بود، یکی از بازیکنان موثر در ترکیب تیم لیونل اسکالونی، جوان 23 ساله ای به نام الکسیس مک آلیستر بود. بازیکن تیم برایتون که حتی موفق شد در مرحله گروهی دروازه لهستان را باز کند اما دوران حضور الکسیس در برایتون شاید به زودی به پایان برسد.

1786712

دو روز پیش رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که مک آلیستر به یوونتوس پاسخ مثبت داده و مذاکرات بیانکونری با برایتون ادامه دارد. امروز کارلوس مک آلیستر، پدر الکسیس، که خود زمانی فوتبالیست خوبی در آرژانتین بود و سابقه بازی کنار مارادونا را هم دارد، اخبار در مورد جدایی پسرش را تایید کرد.

1786713

کارلوس در این رابطه گفت:«فقط می توانم بگویم که همراه با برایتون در حال بررسی دقیق پیشنهادات رسیده برای الکسیس هستیم و سپس در مورد آینده او تصمیم خواهیم گرفت. شرایط الکسیس در انگلیس عالی است و ما از برایتون بسیار متشکریم که راه ورود پسرم به فوتبال اروپا را باز کرد. البته نه می توانم نام تیم‌های خواهان الکسیس را فاش کنم و نه رقم پیشنهادات را چون باعث مختل شدن مذاکرات می شود. چیزی که می توانم تایید کنم، دریافت پیشنهاد از چند تیم بزرگ است و اینکه جدایی الکسیس از برایتون به زودی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها