کد خبر : 1862461 | 12 دی 1401 ساعت 11:49 | 33.2K بازدید | 60 دیدگاه

فوق ستاره به عربستان می‌رود

رونالدو - امشب ساعت 23 در ریاض

کریستیانو رونالدو ساعت 23 روز دوشنبه به وقت عربستان، وارد ریاض، پایتخت این کشور می‌شود تا برای معرفی به هواداران باشگاه جدیدش، النصر، آماده شود.

رونالدو - امشب ساعت 23 در ریاض

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد، روز جمعه به صورت رسمی به مدت دو فصل و نیم به النصر پیوست.

در ابتدا قرار بود رونالدو عصر یکشنبه وارد ریاض شود اما با تغییر برنامه، حالا شنیده می‌شود که این بازیکن، امشب وارد فرودگاه بین‌المللی ملک خالد خواهد شد.

همچنین برخی منابع خبر داده‌اند که رونالدو به همراه برخی از اعضای خانواده و نزدیکانش، با هواپیمای شخصی خود وارد پایتخت عربستان می‌شود و رسانه‌ها و هواداران اجازه حضور در مجاورت فرودگاه را نخواهند داشت.

با اعلام برخی از منابع خبری، باشگاه النصر قصد دارد مراسم معرفی این ستاره را ساعت هفت روز سه‌شنبه در ورزشگاه مرسول پارک برگزار کند.

1786491

با توجه به اینکه بلیت‌های مراسم معرفی رونالدو از روز دوشنبه به هواداران عرضه می‌شود، پیش‌بینی می‌شود این مراسم شاهد حضور 30 هزار هوادار النصر باشد.

بسیاری از رسانه‌های بین المللی نیز برای پوشش خبری این مراسم که دو ساعت به طول می‌انجامد، دعوت خواهند شد و انتظار می‌رود کریستیانو رونالدو دقایقی را نیز با هواداران صحبت کند.

دیدگاه‌ها