کد خبر : 1862548 | 12 دی 1401 ساعت 18:46 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

مربی تیم ملی در گفت و‌ گو با ورزش سه؛

بردن تیم عطایی لطمه‌ای به رفاقت ما نمی زند!

علیرضا طلوع کیان، سرمربی ایفاسرام اردکان و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی درباره بازگشتش به لیگ برتر و بردن تیم عطایی توضیح داد.

بردن تیم عطایی لطمه‌ای به رفاقت ما نمی زند!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که بعد از نتایج ضعیف ایفاسرام اردکان مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با مسعود آرمات گرفتند. پس از جدایی آرمات مسئولان ایفاسرام با سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال یعنی علیرضا طلوع کیان به توافق رسیدند و مربی تیم ملی رسماً هدایت تیم اردکانی را بر عهده گرفت.  

طلوع کیان در همین مدت کوتاه توانسته ایفاسرام را متحول کند و اوج کار آن ها هم همین بازی دیروز بود. جایی که تیم طلوع کیان موفق شد با اقتدار لبنیات هراز آمل را شکست دهد. نکته جالب تقابل سرمربی و مربی تیم ملی در این بازی بود که نهایتا این دوئل با برتری طلوع کیان و تیمش مقابل شاگردان بهروز عطایی همراه بود.

در همین راستا گفت و گویی با علیرضا طلوع کیان ترتیب دادیم که در اینجا مشروح صحبت های او با خبرنگار ورزش‌سه را می خوانید.  

*اول از همه در مورد بازگشت تان به لیگ بگویید. 
با توجه به پیشنهادی که از سوی مدیرعامل باشگاه ایفا به من شد شرایط را بررسی و قبول مسئولیت کردم. درست است که تیم دهم جدول بود ولی ایفا تیم خوبی است و ایرادات باید برطرف شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

*تحول اردکان با شما در همین مدت کوتاه قابل توجه بوده است.  
قطعا نقاط ضعف در تمام ارکان تیم وجود داشت. همه تیم مدیریتی کادرفنی و بازیکنان دست به دست هم دادند تا سریع‌تر ایرادات برطرف شده و همدلی برقرار شود.

1787439

*پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل و آقای عطایی را چطور ارزیابی می کنید؟
خیلی خوشحالم که بازیکنان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و شایستگی خود را اثبات کنند. البته تازه اول راه هستیم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. تیم هراز قهرمان نیم فصل بود و اقای عطایی تیم بزرگی ساخته که قابل احترام است. قطعا این نتایج لطمه ای به رفاقت من و بهروز عطایی نخواهد زد و ورزش حرفه ای خاصیتش همین است.

*تجربه تقابل با آقای عطایی بعد از بودن کنار هم در تیم ملی چگونه بود؟
ویژگی ورزش حرفه ای همین است. ما پس از بازی جلسه سه ساعته با هم داشتیم و نکات فنی را با هم مرور کردیم. رفاقت در کنار کار حرفه ای زیباست. این برد و باخت‌ها در ورزش وجود دارد.

1787438

*هدف اردکان برای این فصل چیست؟
ما باید پله پله پیش برویم. هدف اول صعود به مرحله پلی آف (جمع ۸ تیم) است. علاقمندیم با تلاش مضاعف دل هواداران را شاد کنیم. از مدیریت مجموعه ایفا جناب اقای محققی و آقای شاکر تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند.

دیدگاه‌ها