کد خبر : 1862561 | 12 دی 1401 ساعت 19:59 | 8.4K بازدید | 14 دیدگاه

برناردو سیلوا: فعلا به فتح دو جام با سیتی فکر می‌کنم

برناردو سیلوا در یک مصاحبه درباره آینده‌اش در منچسترسیتی صحبت کرد و صحبتهای او به معنای پذیرش تلویحی جدایی احتمالی از این تیم در پایان فصل تفسیر شده است.

برناردو سیلوا: فعلا به فتح دو جام با سیتی فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، در تابستان گذشته با شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم مواجه بود.

بارسلونا تلاش زیادی کرد تا برناردو را برای پیوستن به این تیم راضی کند. با اینکه به نظر می‌رسید ستاره پرتغالی شخصا تمایل دارد راهی بارسا شود اما منچسترسیتی به درخواست پپ گواردیولا راضی به از دست دادن این ستاره خلاق نبود و در نهایت او در اتحاد ماندگار شد.

برناردو سیلوا امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه پرتغالی رکورد شرکت کرد. مهم‌ترین بخش از صحبت‌های او در این مصاحبه به آینده‌اش در سیتی برمی‌گشت.

1787463

برناردو، آیا به دنبال جدایی از سیتی و فوتبال بازی کردن در تیمی دیگر هستی؟
این را نمی‌توانم مخفی کنم که در سالهای اخیر به این فکر کرده‌ام که اگر در جایی دیگر شرایط خوبی به وجود بیاید احتمال دارد که به پروژه‌ای جدید ملحق شوم.

در پرتغال خیلی‌ها منتظر بازگشت تو به بنفیکا هستند.
دو سال پیش که قرار بود منچسترسیتی را ترک کنم به نظرم تصمیم درستی بود. قرار بود به بنفیکا ملحق شوم. ولی الان آن را تصمیم درستی نمی‌دانم. بگذارید به صراحت بگویم. واقعیت این است که اگر بخواهم از منچسترسیتی به بنفیکا بروم با قرارداد دو یا سه ساله چنین کاری نخواهم کرد. آنها باید قرارداد پنج ساله پیشنهاد بدهند. بنفیکا چنین پولی ندارد و مجبورم به عنوان بازیکن آزاد بروم. ماجرا سخت می‌شود ولی باید منتظر ماند و دید چه می‌شود.

نمی‌دانم تا چه سنی می‌توانم خوب بازی کنم. امسال تابستان 29 ساله می‌شوم و دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارم. قراردادم با سیتی در 31سالگی تمام می‌شود. اگر بخواهم تابستان به تیمی دیگر بروم قراردادم با آنها زمانی تمام می‌شود که 34ساله هستم. اگر ده سال پیش می‌پرسیدید هدفم این بود که حداکثر در 32سالگی به بنفیکا برگردم. ولی الان چه فکر می‌کنم؟ همه چیز به تابستان آینده بستگی دارد.

بارسلونا چطور؟ آینده خودت در سه چهار سال آینده را در این تیم می‌بینی؟
الان تمرکز بالایی روی سیتی دارم. اصلا منطقی نیست که وسط فصل درباره جدایی صحبت کنیم. من حدود شش سال است در سیتی هستم و احترام زیادی برای باشگاه قائلم. خبرهای زیادی منتشر شده و همه می‌دانند من با باشگاه مذاکره کرده‌ام. در پایان فصل دوباره صحبت خواهیم کرد. فعلا می‌خواهم دوباره با سیتی قهرمان لیگ برتر بشوم. ما تا کنون در چمپیونزلیگ قهرمان نشده‌ایم و این برای ما هدف بزرگی است که می‌خواهیم امسال به آن برسیم.

دیدگاه‌ها