کد خبر : 1862581 | 12 دی 1401 ساعت 21:56 | 106.5K بازدید | 88 دیدگاه

پاسخ عجیب الهلال به النصر: پیراهن آبی با اسم مسی!

با وجود بمب بزرگ نقل و انتقالاتی النصر در جذب کریستیانو رونالدو، رقیب سنتی این باشگاه، الهلال، دست از کری‌خوانی با النصری‌ها برنداشته است.

پاسخ عجیب الهلال به النصر: پیراهن آبی با اسم مسی!

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه النصر و الهلال بزرگترین باشگاه‌های فوتبال عربستان هستند که رقابت سخت و قدیمی‌ای بین آنها برقرار است. اما فعلا به نظر می‌رسد الهلال دست‌کم در زمینه خریدهای بزرگ قافیه را به النصر واگذار کرده است.

1787370

النصر دست به کار بزرگی زده و موفق شد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد. اما الهلال دست از کری‌خوانی و تمسخر باشگاه رقیب برنداشت و امروز با مطرح کردن نام حریف سنتی کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، به ورود ستاره پرتغالی النصر به عربستان واکنش نشان داد.

تصاویری که از عربستان مخابره شده نشان می‌دهد از امشب در فروشگاه‌های رسمی باشگاه الهلال در این کشور پیراهن‌هایی با شماره 10 به معرض فروش گذاشته شده که نام مسی بر پشت آنها چاپ شده است.

1787485
1787486

جالب اینجا است که دیروز روزنامه اماراتی الخلیج مدعی شد الهلال که احساس می‌کند در بازار نقل و انتقالات ضربه سختی از النصر خورده قصد دارد هر چه زودتر در پاسخ به این اقدام باشگاه رقیب، لئو مسی را به تیم خود منتقل کند. تا این لحظه اما این شایعه‌ای بیش نیست و تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود وجود پیراهن‌های الهلال با نام مسی در فروشگاه‌های این باشگاه است.

دیدگاه‌ها