کد خبر : 1862646 | 13 دی 1401 ساعت 11:39 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد جذاب در NBA: بازیکن 71 امتیازی!

دونووان میچل، ستاره کلیولند، موفق شد بیشترین امتیاز کسب شده در NBA پس از کوبی برایانت را به خودش اختصاص دهد.

رکورد جذاب در NBA: بازیکن 71 امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، میچل در جریان پیروزی 145 به 134 برابر شیکاگو بولز موفق شد به تنها 71 امتیاز کسب کند تا تیمش را در حالی که به 21 امتیاز از حریف عقب بود به پیروزی برساند.
پس از این که کوبی برایانت موفق شده بود در دیداری باورنکردنی در 22 ژانویه 2006 برابر تورنتو رپتورز 81 امتیاز به دست آورد، تا به حال هیچ بازیکنی موفق به کسب این تعداد امتیاز نشده بود.
بهترین بازیکن با بیشترین کسب امتیاز تا به اینجای فصل لوکا دونچیچ بود که موفق شده بود 60 امتیاز به دست آورد. پس از او نیز جوئل امبید با 59 امتیاز و دوین بوکر با 58 امتیاز قرار داشتند.
میچل با این اتفاق در رده ششم بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ این مسابقات قرار گرفت و به بهترین بازیکن تاریخ باشگاه کلیولند تبدیل شد. ویلت چمبرلین با 100 امتیاز، کوبی برایانت با 81، دیوید تامپسون با 73، ویلت چمبرلین با 73 و 72 امتیاز بالاتر از او قرار دارند. لبرون جیمز و کایری ارونیگ پیش از او با 57 امتیاز بیشترین امتیاز در یک بازی در تاریخ کلیولند را به دست آورده بودند.
این ستاره کاوالیرز موفق شد در این بازی روی 99 امتیاز تاثیر مستقیم داشته باشد، هشت ریباند و 11 پاس نیز به نام خودش به ثبت برساند.
او پس از این بازی گفت:« اول از همه می‌خواهم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم. ما خیلی خوب جنگیدیم. می‌دانم که 71 امتیاز گرفتم اما بدون آنها اینجا نبودم. ما این کار را به عنوان یک گروه انجام دادیم. هم تیمی‌هایم من را در شرایط خوبی قرار دادند و من توانستم خوب بازی کنم. به دنبال راهی برای پیروزی بودم و به مربی گفتم من را بیرون نکشد. راه‌های متفاوتی را امتحان کردم و حس بسیار خوبی دارم.»

دیدگاه‌ها