کد خبر : 1862805 | 14 دی 1401 ساعت 11:27 | 25.3K بازدید | 5 دیدگاه

ارزش قدردانی: استقبال باشکوه از قهرمانان آرژانتینی

استقبالی که از الکسیس مک آلیستر و جولین آلوارز توسط دو باشگاه انگلیسی صورت گرفت توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

ارزش قدردانی: استقبال باشکوه از قهرمانان آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، هنوز بعضی از استقبال‌های کلیدی از بازیکنان بزرگ آرژانتینی انجام نشده است. باید دید چه رفتاری با آنخل دی‎‌ماریا و لئاندرو پاردس در یوونتوس صورت خواهد گرفت یا برخوردها با لیونل مسی در پی اس جی چطور خواهد بود.
اما دو باشگاه انگلیسی نشان دادند که اهمیت بسیاری برای بازیکنان‌شان که موفق شدند مدال طلای جام جهانی 2022 قطر را به گردن بیاویزند قائل هستند.
هرچند در اسپانیا هم ابراز احساسات گرم دیده شد و در پرتغال نیز هم تیمی‌های بازیکنان آرژانتینی به آنها ادای احترام کردند تا نشان دهند که ارزش قهرمانی در جام جهانی را می‌دانند اما منچسترسیتی و برایتون به شکل متفاوتی احترام بسیار زیادی که برای بازیکنان‌شان قائل هستند را به تصویر کشیدند.
این اتفاق برای هواداران آرژانتینی نیز بسیار خوشایند بود، چرا که استقبال از آلوارز و مک آلیستر به نوعی خاطره قهرمانی تماشایی تیم ملی این کشور در جام جهانی را در فاصله چند هفته پس از پایان این مسابقات بار دیگر به وضوح برای آنها زنده کرد.
برایتون دیواری از عکس‌های مک آلیستر با پیراهن تیم ملی آرژانتین طراحی کرده بود و تمامی کادر مدیریتی این باشگاه نیز حاضر بودند تا او را در آغوش بگیرند و وقتی او جام نمادین را بالای سرش برد کاغذهای رنگی به پرواز درآمدند تا مشخص شود که باشگاه‌های انگلیسی تا چه حد قدردان ارزش دستاورد مهم این بازیکن هستند و ثابت شود که ارزش همه چیز فقط به پول نیست.

1787532

آنها در واقع به همه نشان دادند که توانایی جشن گرفتن برای موفقیت دیگران بسیار ارزشمند است و چیزی است که باعث ایجاد احساس خوشحالی و پویایی فراتر از رنگ پرچم و ملیت می‌شود. انصاف و قدردانی در زمین فوتبال همیشه سازگاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند.
منبع: اوله

دیدگاه‌ها