کد خبر : 1863059 | 15 دی 1401 ساعت 18:50 | 21K بازدید | 19 دیدگاه

ده نفره شدیم اما موقعیت ندادیم

گل‌محمدی: گلهای ما روی هوش بالای بازیکنان بود

گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.

گل‌محمدی: گلهای ما روی هوش بالای بازیکنان بود

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نساجی که منجر به قهرمانی نیم فصل این تیم شد حضور یافت و در مورد این بازی اظهار نظر کرد.

* این برد تقدیم به همه آنهایی که ما را دوست دارند
نتیجه، نتیجه‌ای بود که دنبالش بودیم؛ سه امتیاز با یک برد خوب که البته سخت به دست آمد. می‌دانستیم آنها مهره‌های هجومی خوبی دارند و ما هم روی دفاع تمرکز خوبی داشتیم. تمرکز داشتیم که گل نخوریم و در بخش هجومی هم پرس خوبی داشتیم. فکر می‌کنم همین فشار خوبی که روی حریف آوردیم، باعث گلهایمان شد. یک بخشی از گلهای ما به هوش و ذکاوت بازیکنان ما برمی‌گردد که از قابلیت خودشان استفاده کردند. ده نفره هم شدیم اما روند بازی طوری بود که میتوانستیم به گلهای بیشتری هم برسیم اما این اخراج باعث شد روند دفاعی‌تری بگیریم. بازی را کنترل کردیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی بود برای ما و این برد را به همه هوادارانی که ما را دوست دارند، تقدیم می‌کنیم.

* این تازه شروع راه محمد عمری است
یک بخشی از گرفتن کارت زرد به دلایل روحی - روانی بازیکنان برمی‌گردد. بازیکنی که کارت زرد دارد باید مراقب باشد و اگر این اتفاق بیفتد، آمار کارت زرد هم کاهش خواهد یافت؛ این در مورد کارت زرد پرتعداد. اما در مورد بازیکنان جوان، این یک پروسه است که باید طی شود و بازیکنان جوان و امید که در تیمهای پایه هستند، باید عملکرد خوبی در تیم خودشان داشته باشند و بعد که به تمرینات اضافه می‌شوند، آنجا هم باید عملکرد خوبی داشته باشند. بالاخره یک فیلتری وجود دارد و جایی که احساس شود، از آنها استفاده خواهیم کرد. خودم خیلی دوست دارم و سبک کاری ام این است که از بازیکنان جوان استفاده کنم اما باید کیفیت حضور در تیم بزرگسالان داشته باشند. محمد عمری هم عملکرد خوبی دارد و به نظرم جا دارد بهتر هم بشود. باید تمرکز و زندگی حرفه‌ای را بهتر کند و تمرینات بهتری داشته باشد و هنوز فقط دو بازی کرده و راه طولانی داشته  و باید بتواند روند خوبی را طی کند. برای همه جوانانمان، مسیر و این فضا قطعا پیدا خواهد شد و جا برای آنها وجود دارد که از آنها استفاده کنیم.

* صادقی نیاز به چند روز استراحت دارد
سعید فکر می‌کنم یک مصدومیتی دارد که یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد اما آنطور که با دکتر صحبت کردم، مصدومیت سختی نبود. فکر می‌کنم چند روز استراحت، باعث خواهد شد برگردد اما چند روز بعد به زمین برمی‌گردد.

* ترابی مستحق اخراج نبود
در آن صحنه یک درگیری پیش آمد و لفظی هم بود اما می‌شد این صحنه را مدیریت کرد که کارت قرمز داده نشود. خیلی به نظرم صحنه ای نبود که داور از کارت زرد  و قرمز استفاده کند. اما به هر حال فشار بازی زیاد بود و این فشار روی داور زیادتر است. باید به آنها خسته نباشید بگویم.

* نظر من در مورد تیم ملی مهم نیست
در مورد مربی تیم ملی که من نه تصمیم گیرنده هستم و نه کلا نظر مربیان شرط بوده و نه نظر کارشناسان. به هر حال هستند دوستانی که در این مورد تصمیم گیرنده هستند. در این مورد وارد نخواهم شد. تیم ما همیشه از تیم ملی حمایت کرده و هر کمکی توانستیم به تیم ملی کردیم؛ چه در رده بزرگسالان و چه پایه. امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد و بالاخره شرایط، شرایطی است که باید زودتر کار را انجام دهند تا مربی هم برنامه‌ریزی خوبی برای مسابقات آینده داشته باشد.

دیدگاه‌ها