کد خبر : 1863065 | 15 دی 1401 ساعت 19:22 | 15.1K بازدید | 10 دیدگاه

حتما مطهری از کم کاری بازیکنان مطمئن است

شیری: امروز تلخ‌ترین روز فوتبالی من بود

کاپیتان نساجی می گوید که حتما حمید مطهری از کم کاری برخی از بازیکنان مطمئن است که این صحبت ها را مطرح کرده است.

شیری: امروز تلخ‌ترین روز فوتبالی من بود

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری کاپیتان تیم نساجی در پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست سنگین این تیم گفت: اصلا بازی خوبی نبود. فکر می کنم تلخ ترین روز فوتبالی خودم بود. هواداران می توانند و مجاز هستند ما را به هر شکلی قضاوت کنند. امروز خیلی بد بودیم. یعنی چیزی فراتر از حد تصور. اصلا خوب بازی نکردیم. این را اول از همه به خودم می گویم و در مورد بازیکنانی که در تیممان هستند، باید بدانیم که چه لباسی را پوشیده ایم و وظیفه داریم که ثانیه به ثانیه بازی برای این لباس بجنگیم.

او ادامه داد: ما تا قبل از این بازی در جدول رده بندی شرایط خوبی داشتیم. به هر حال فوتبال است و چنین بازی هایی پیش می آید. ولی ما تیمی نیستیم که اینگونه شکست بخوریم. امیدوارم به خودمان بیاییم و این اتفاقات دیگر برای ما رخ ندهد.

وی درباره شایعات استعفای حمید مطهری گفت: من از چنین چیزی خبر ندارم.

شیری درخصوص اینکه مطهری اعلام کرده اینجا یا جای اوست یا برخی از بازیکنان و آیا در تیم اختلافاتی وجود دارد، پاسخ داد: اختلافی وجود ندارد. با توجه به تیمی که در اختیار آقای مطهری است، او از بازیکنان توقعاتی دارد. شاید نظر ایشان در مورد برخی از بازیکنان خاص باشد.

کاپیتان نساجی در مورد اینکه مطهری اعلام کرده برخی از بازیکنان کم کاری می کنند، گفت: به هر حال اگر ایشان این نظر را داده اند، قطعا این اتفاق افتاده است. آقای مطهری از بیرون می بیند و حتما مطمئن هستند که این شرایط وجود دارد. ایشان حق دارند که ناراحتیشان را ابراز کنند. ما بازیکنان وظیفه داریم که برای کمک به تیم، مربی و هوادارانمان ثانیه به ثانیه بجنگیم ولی فکر می کنم امروز این اتفاق در زمین مسابقه رخ نداد.

دیدگاه‌ها