کد خبر : 1863077 | 15 دی 1401 ساعت 19:39 | 13K بازدید | 11 دیدگاه

هیچ چیز تمام نشده و دنبال قهرمانی آخر فصلیم؛

بیرانوند: کارت قرمز به ترابی عجولانه بود

دروازه‌بان سرخپوشان می‌گوید این فصل آنها با بازیسازی از عقب به حریفان ضربه می‌زنند.

بیرانوند: کارت قرمز به ترابی عجولانه بود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دوباره در یک گفتگویی نسبتا طولانی در میکسدزون ورزشگاه آزادی شرکت کرد و پس از جمله «خسته نباشید» به خبرنگاران بابت حضورشان برای پوشش این بازی، اظهارات خود را به زبان آورد.

او خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: به آنها بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می‌گویم اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است و قبل از بازی هم در صحبتی که آقا یحیی با ما داشت، گفت که این آخرین بازی نیم فصل ماست و باید خوب تمام کنیم و با تمرکز بالا اولین بازی نیم فصل دوم مقابل ذوب آهن را به پایان برسانیم.

وی افزود: پرسپولیس یکی از بهترین بازیهای چند سال اخیر خود را نشان داد؛ مالکیت بالا، انتقال به حمله خیلی خوب و دیدید بازیکنانی که تازه وارد ترکیب شدند، فوق العاده در اختیار تیم هستند. دستشان درد نکند و انشالله همینطور ادامه دهیم.

بیرانوند درباره پاس گل عنوان کرد: من وظیفه دارم به تیمم کمک کنم. امسال سال متفاوتی برای ماست و بازیسازی از عقب است و من هم تلاش می‌کنم به عنوان یک یار اضافه به تیم کمک کنم. خوشحالم توانستم به تیمم کمک کنم که یک یار اضافه شود نسبت به نساجی.

گلر سرخپوشان درباره اخراج ترابی اظهار داشت: حیف است! مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان ماست و به نظر من آقای علی صفایی خیلی عجولانه به او کارت داد. ما یکی از بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم برای بازی بعدی. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و جایگزین برای ترابی هست و مطمئن باشید بازی بعدی، جانشین او بهترین بازیکن خواهد بود.

ویدئو: 269118

او در مورد علی دایی و یحیی گل‌محمدی توضیح داد: ببینید واقعا خیلی ناراحت کننده است. بی احترامی به اسطوره‌های فوتبال ما و مخصوصا علی دایی و یحیی گل‌محمدی همه را ناراحت کرده است. یک شخصی قبلا به فوتبالیست‌ها و خانواده‌هایشان توهین کرد و من جلو رفتم و گفتم اگر جلوی او را نگیرید، بقیه هم می‌آیند. از تمام ورزشکاران و هنرمندان درخواست دارم این اتفاق را بزرگ نکنند، چون آن شخص دنبال این بود خودش را بزرگ کند تا در این اتفاقات چهره خودش را نشان دهد. علی دایی برای ما بزرگ و عزیز است و وقتی کسی در قرعه کشی جام جهانی می‌رود، ببینید که چه اسطوره ای است. مردم خارج ایران را به اسم علی دایی می‌شناسند. استوری علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی و... اتفاقی را درست نمی‌کند و فقط آن شخص بزرگتر می‌شود.

بیرانوند درباره سرمربیگری تیم ملی گفت: در این روزها فدراسیون تمرکزش را گذاشته اتفاق خوبی برای تیم ملی رقم بزند. می‌دانید این جام ملتها جام ملتهای سختی است، مخصوصا با نمایش تیمهایی که در جام جهانی دیدید. آنها شانس بالایی برای قهرمانی دارند و تیم ما هم تیم خوبی است اما امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند تا برای جام ملتها برنامه ریزی کنند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون حرفهای وزیر ورزش مبنی بر پیشنهاد پناهندگی به بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: آقای سجادی کسی است که از وقتی آمده برای ورزش زحمت زیادی کشیده و من باور نمی‌کردم که او چقدر کنار تیم ملی است. کمتر کسی اینطوری پیدا می‌شود و من در این 9 سال چنین کسی ندیدم. وزیر قبلی اینطور نبود و کنار تیم ملی نبود. او زحمت زیادی کشیده و به نحو احسن کارش را می‌کند. او یک آدم ورزشی است و می‌تواند به ورزش کمک کند.

دیدگاه‌ها