کد خبر : 1863104 | 15 دی 1401 ساعت 20:50 | 46.1K بازدید | 16 دیدگاه

بیرانوند به حقیقی، این مسیر مسدود است

در جریان بازی پرسپولیس – نساجی علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

بیرانوند به حقیقی، این مسیر مسدود است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که بعد از بازگشت به ایران دوست داشت، دوباره پیراهن تیم سابقش را بر تن کند، به دنبال هفتمین کلین شیت در دور رفت بود اما شرایط در بازی اصلا برای او خوب پیش نرفت و در همان دقایق ابتدایی بازی دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی توسط ولسیانی باز شد.

به نظر می‌رسد این گل آب سردی بر پیکره تیم نساجی بود و به نوعی این گل موجب شد تا شیرازه تیم نساجی از هم بپاشد! تا جایی که دروازه نساجی 4 بار دیگر باز شد و در نهایت نساجی با شکست 5-1 میدان را ترک کرد. این سنگین‌ترین شکست نساجی در این فصل از بازی‌ها بود.

1788521

در آن سوی میدان اما علیرضا بیرانوند، اگرچه روی گل ایوب کلانتری غافلگیر شد، اما روز خوبی در دروازه پرسپولیس داشت و حتی یکی از شروع مجددهای او تبدیل به گل شد. این نمایش یک بار دیگر ثابت کرد بی‌دلیل نیست که علیرضا بیرانوند هنوز هم مرد شماره یک تیم ملی است و به طور حتم حضور در دو جام بعدی را هم تجربه خواهد کرد. جام ملت‌های 2023 آسیا و جام جهانی 2026. مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 به نظر می‌رسد به خوبی بااین واقعیت کنار آمده است که راه بازگشت به پرسپولیس و تیم ملی مسدود است. البته همه فوتبال دروازه‌بانی در پرسپولیس و تیم ملی نیست. همان‌طور که علیرضا حقیقی فصل گذشته به همراه نساجی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد و  اگر نمایش نساجی در این بازی را فاکتور بگیریم، باید بگوییم نساجی تا پایان هفته چهاردهم یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر بود، به‌طوری که با 20 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار داشت.

دیدگاه‌ها